اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد قالیباف در خراسان‌رضوی:

کارت هواداران قالیباف در کشور از مرز 6 میلیون گذشت / راه‌اندازی ستادهای منطقه‌ای در مناطق 13گانه مشهد

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی با بیان اینکه صدور کارت هواداران قالیباف در کشور از مرز 6 میلیون گذشته است، گفت: در هر منطقه از مناطق 13گانه مشهد یک ستاد مرکزی راه‌اندازی شده است.

کارت هواداران قالیباف در کشور از مرز 6 میلیون گذشت / راه‌اندازی ستادهای منطقه‌ای در مناطق 13گانه مشهد

مهدی رشکیانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد با بیان اینکه ستاد قالیباف برای هر محله یک ستاد تعریف کرد، اظهار کرد: ستادهای انتخاباتی قالیباف در سطح خراسان‌رضوی، در مشهد و 29 شهرستان تشکیل شده و فعال است.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه حمایت بدنه اجتماعی مردم از ستادها بوده و این سبب انگیزه مضاعف در ستادها و پویایی دوچندان می‌شود.

* راه‌اندازی ستادهای منطقه‌ای در مناطق 13گانه مشهد

رشکیانی با بیان اینکه ستاد انتخاباتی قالیباف برای هر محله یک ستاد تعریف کرده، خاطرنشان کرد: گسترش ستادهای انتخاباتی تا روستاهای اطراف از نقاط قوت تبلیغاتی ستاد وی است.

وی یادآور شد: ستادهای تشکیل شده در مشهد مقدس و حومه در سه قالب منطقه، ناحیه و محله تشکیل شده به این گونه که در هر منطقه از مناطق 13گانه شهری مشهد، یک ستاد مرکزی راه‌اندازی شده و  در هر ناحیه و محله نیز ستادهای تابعه ایجاد شده است.

*هزینه‌های ستاد قالیباف کاملا روشن و شفاف است

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی از ستادهای فعال تبلیغاتی قالیباف در سطح شهر مشهد یاد کرد و گفت: تاکنون ستادهای جوانان، بانوان، ستادهای مردمی، اساتید، دانشجویان و ورزشکاران در استان برپا شده و ستادهای دیگر اقشار نیز تشکیل و آماده استقرار در ستادهای سطح شهر هستند.

رشکیانی افزود: بخش بسیار زیادی از هزینه‌های مربوط به تشکیلات این ستاد توسط خود مردم تأمین شده و هم چنین تمام مکان‌ها برای ستاد تبلیغاتی به طور داوطلبانه از سوی مردم برپا شده است.

وی تصریح کرد: هزینه کار ستاد قالیباف، کاملا روشن و شفاف بوده است و این ستاد در صورت صلاحدید حاضر است، تمام مدارک و شواهد این امر را پس از انتخابات در اختیار افکار عمومی قرار دهد.

* صدور کارت هواداران قالیباف از مرز 6 میلیون گذشت/سهم خراسان‌رضوی 500 هزار کارت

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی از صدور بیش از شش میلیون کارت هواداری برای هواداران قالیباف در سراسر کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده این تعداد به 15 میلیون نیز افزایش یابد.

وی با اذعان این مطلب که قالیباف از مقبولیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: فقط در دو روز گذشته 120 هزار کارت هواداری برای هواداران خراسانی قالیباف در استان خراسان‌رضوی توزیع شد و با این احتساب، تعداد کارت‌های هواداری صادر شده برای هواداران در این استان به تعداد 500 هزار کارت هواداری رسیده است.

رشکیانی تأکید کرد: با توجه به امکانات حداقلی ستادهای قالیباف در خراسان‌رضوی و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از اسراف در تبلیغات فقط به کمک‌های مردمی اکتفا کرده و از اسراف و تبلیغات هزینه بر به شدت پرهیز می‌کنیم.

* «جهاد ادامه دارد» مهم‌ترین شعار تبلیغاتی ستاد قالیباف

وی «جهاد ادامه دارد» را یکی از شعارها و سرفصل‌های مهم ستاد تبلیغاتی قالیباف توصیف کرد.

وی با اشاره به اقبال عمومی قالیباف در سطح جامعه عنوان کرد: در تمام مراسم‌هایی که به نوعی حاکی از حمایت از قالیباف تاکنون در سطح استان برگزار شده است، شاهد حضور حداکثری و به‌ویژه حضور ارزشمند خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم که این اقبال عمومی وی، نشأت گرفته از مردمی بودن و روحیه جهادی قالیباف دارد.

انتهای پیام/70023/صا40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول