اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 169

رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان منصوب شد

طی حکمی از سوی رضا شیران‌خراسانی رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف، عیسی پایین‌محلی به عنوان رئیس این ستاد در استان گلستان منصوب شد.

رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان منصوب شد

رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: بر حسب ماموریتی که به بنده سپرده شد، پس از اعلام اسامی نامزدها از سوی وزارت کشور، طبق قانون این ستاد رسماً فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده است.

پایین‌محلی اظهار داشت: کمیته‌های شهرستانی این ستاد شکل گرفته است و سعی خواهیم کرد تا با توکل بر خدای بزرگ و همت همه دوستان به معرفی نامزد انتخاباتی خود پرداخته و زمینه را برای انتخاب نامزد اصلح توسط مردم فراهم سازیم.

قالیباف با کوله‌باری از تجربه به میدان خدمت پای گذاشته است

وی خاطرنشان کرد: مروری بر سابقه قالیباف و نگاه راهبردی ایشان به موضوعات مختلفی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نشان می‌دهد که وی با کوله‌باری از تجربه و برنامه‌ای مدون به این دوره از انتخابات پای گذاشته‌اند.

پایین‌محلی با اشاره به مسئولیت‌پذیری به عنوان مهمترین ویژگی یک مدیر ادامه داد: نخستین وجهه مسئولیت‌پذیری در نظام اسلامی آن است که یک فرد و مدیر انقلابی هیچ‌گاه از عهد و پیمانی که با انقلاب و رهبری و مردم بسته است تخطی نکند و هیچگاه از مسئولیت سرباز نزند.

وی یادآور شد: قالیباف فردی است که در تمام سال‌های دوران دفاع مقدس با عنوان‌های مختلفی از رزمنده تخریب‌چی گرفته تا فرمانده گردان و فرمانده لشگر به مسئولیت خویش عمل کرده و در تمام سال‎های پس از جنگ نیز با همان روحیه‌ی جهادی از فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء تا شهرداری تهران هرگز تردید به خود راه نداده است.

قالیباف با همتی جهادی به دنبال توسعه ایران اسلامی است

رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان وجه دیگر از مسئولیت‌پذیری مدیران و مسئولان را در برابر تصمیمات و اقدامات خود عنوان کرد و اذعان داشت: مدیری که خود را موظف به پاسخگویی دقیق و مسئولانه بداند به خود اجازه نخواهد داد تا بدون اتکا بر شایستگی و برنامه‌ریزی و تنها بر مبنای آزمون و خطا به اداره جامعه بپردازد.

پایین‌محلی متذکر شد: چنین مدیری عواقب تصمیمات و برنامه‌های خود را می‌پذیرد و هرگز قصور را به گردن سایر نهادها و یا دشمنان و رقیبان نمی‌اندازد.

به گفته وی قالیباف با تکیه بر کارنامه قابل قبول خود و روحیه‌ جهادی که دارد به دنبال رفع کاستی‌ها و تحول رو به توسعه ایران اسلامی است.

وی ابراز امیدواری کرد مردم همیشه بیدار گلستان با حضوری حداکثری در انتخابات پیش‌رو حماسه‌ای دیگر را در تاریخ این دیار سبز ایران زمین رقم بزنند.

گفتنی است در حکم رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان با اشاره اهمیت موضوع انتخابات، هدف اصلی این ستاد را عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری قلمداد کرده است.

انتهای خبر/83002/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول