اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/16

ستاد محمدباقر قالیباف در شوشتر راه‌اندازی شد

ستاد محمدباقر قالیباف در شهرستان شوشتر رسما کار خود را با تعیین رئیس و اعضای شورای مرکزی آغاز کرد.

ستاد محمدباقر قالیباف در شوشتر راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ستاد محمدباقر قالیباف در سطح شهرستان شوشتر با تعیین علی ممبینی به عنوان رئیس این ستاد رسما کار خود را آغاز کرد.

دبیر سیاسی و هماهنگی این ستاد انتخاباتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: علی ممبینی از روز گذشته به عنوان رئیس ستاد قالیباف در شوشتر تعیین شده است و فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی این کاندیدا در شهرستان شوشتر آغاز شده است.

علی زنگنه با اشاره به اینکه همه اعضای این ستاد از نیروهای مخلص و اصولگرای شهرستان شوشتر هستند، خاطرنشان کرد: در این ستاد محمدحسین کجباف، علی بنی عگبه، حجت‌الاسلام موسی شهریاری، علی زنگنه، امید علی‌پور، مهدی ایوبی، احمد شمس‌آبادی، سعید زنگنه و شهین مقامی مسئولیت کمیته‌های متعدد را برعهده دارند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای فعالیت‌های تبلیغاتی در شهرستان شوشتر گفت: تلاش شده است تا برنامه مدونی برای سخنرانی‌ها و تبلیغات شهرستان شوشتر در نظر گرفته شود که این برنامه پس از نهایی شدن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته گزینه‌های متعددی به عنوان رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در شهرستان شوشتر معرفی می‌شدند که با اعلام علی ممبینی این شایعات خاتمه یافت و فعالیت‌های رسمی این ستاد از امروز آغاز شد.

انتهای پیام/72006/ذ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول