اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز صورت گرفت

آغاز به‌کار رسمی ستاد‌های تبلیغاتی قالیباف در خراسان‌رضوی

مسئول امور بانوان ستاد قالیباف در خراسان بزرگ گفت: آغاز به کار رسمی ستادهای تبلیغاتی قالیباف در جمع خانواده‌های شهدا صورت گرفت.

آغاز به‌کار رسمی ستاد‌های تبلیغاتی قالیباف در خراسان‌رضوی

معصومه صاحب‌جمعی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: صبح امروز مراسم آغاز به کار رسمی ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف در خراسان‌رضوی برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم ستادهای تبلیغاتی قالیباف در سطح خراسان‌رضوی در محل قطعه شهدای بهشت رضای مشهد گرد هم جمع آمده و ضمن تکریم و پیمان دوباره با شهدای گرانقدر به طور رسمی کار خود را آغاز کردند.

صاحب‌جمعی گفت: حضور خانواده شهدای خراسان‌رضوی چون شهید شوشتری، شهید چراغچی، شهید بابانظر و دیگر خانواده شهدا ارزشمندترین اصل ستاد انتخاباتی قالیباف به‌شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور مسئولان ستادهای انتخاباتی قالیباف در خراسان بزرگ (شمالی، رضوی و جنوبی) برگزار شد و رایزنی‌های خوبی برای آغاز به‌کار رسمی ستادها صورت گرفت.

مسئول بانوان ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان بزرگ یادآور شد: یکی از بنیادی‌ترین اصول در خدمت به مردم داشتن روحیه جهادی و اخلاص بوده و از همین حیث بنا به درخواست آقای قالیباف آغاز به‌کار رسمی و اعلام موجودیت ستاد انتخاباتی وی در خراسان‌رضوی بر مزار شهدای والامقام و در حضور جمع کثیری از دلدادگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

وی با اشاره به اقبال عمومی از آقای قالیباف در سطح جامعه عنوان کرد: علاوه بر امروز در تمام مراسم‌هایی که به نوعی حاکی از حمایت از قالیباف برگزار شده شاهد حضور حداکثری و به‌ویژه حضور ارزشمند خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم که این اقبال عمومی وی نشات گرفته از مردمی بودن و روحیه جهادی قالیباف دارد.

به گفته مسئول بانوان ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان بزرگ تاکنون برای حامیان قالیباف 5 میلیون کارت صادر شده و پیش‌بینی می‌شود این تعداد به 15 میلیون در روزهای آینده برسد.

صاحب‌جمعی خاطرنشان کرد: ستاد انتخاباتی قالیباف برابر هر محله یک ستاد تعریف کرده و این مسئله تا روستاهای اطراف شهر نیز گسترش یافته است.

وی با اذعان این مطلب که از امروز به حول قوه الهی با انرژی و تکاپو به تبلیغات رسمی می‌پردازیم گفت: امید است مردم غیور ایران با خرد و دقت به کاندید اصلحی رای دهند که بتواند آرامش و ثبات را ارزانی آحاد جامعه کند.

انتهای پیام/70023/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول