اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد قالیباف در آذربایجان‌شرقی:

قالیباف 12 خرداد مهمان مردم آذربایجان‌شرقی می‌شود

رئیس ستاد قالیباف در آذربایجان‌شرقی از سفر هفته آینده محمدباقر قالیباف به آذربایجان‌شرقی داد و گفت: قالیباف یکشنبه هفته آینده 12 خرداد طی سفر انتخاباتی خود در جمع پر شور مردم استان آذربایجان شرقی و تبریز حضور خواهند یافت.

قالیباف 12 خرداد مهمان مردم آذربایجان‌شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی غفوری صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: با برگزاری چندین دوره از انتخابات در طول عمر شکوهمند انقلاب اسلامی اکنون مردم ملاک‌های انتخاباتی خود را در عمل جستجو می‌کنند و دیگر شعارهای رنگارنگ برای جلب آرای مردم جذابیت خاصی ندارد و شعارها رنگ باخته‌اند و مردم عمل‌گرا بودن را شاخص اساسی می‌دانند.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی دراستان با اشاره به دیگر ملاک‌‌های انتخاب کاندیدای اصلاح از سوی مردم گفت: در عرصه نبرد تنگاتنگ نامزدهای انتخاباتی رعایت اخلاق، ارائه صحیح و بدون شائبه عملکرد و برنامه‌های پیش‌رویی که با منطق قابل اجرا هستند از اولویت‌های مهم انتخاب اصلح است.

رئیس ستاد قالیباف در استان آذربایجان شرقی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در معیارهای واقعی انتخاب اصلح افزود: رهبر معظم بر انتخابی تاکید دارند که مردم به کسى گرایش پیدا کنند که به دین، به انقلاب، به دنیا، به معیشت مردم، به آینده و به عزتشان اهمیت دهد.

وی همچنین خبر از سفر هفته آینده دکتر محمدباقر قالیباف به استان آذربایجان شرقی داد و گفت: قالیباف یکشنبه هفته آینده 12 خرداد طی سفر انتخاباتی خود در جمع پرشور مردم استان آذربایجان شرقی و تبریز حضور خواهند یافت.

علی غفوری همچنین از کناره‌گیری شهرام دبیری از سمت رئیس ستاد مردمی شهر تبریز به علت دغدغه‌های فراوان خبر داد و گفت: ایشان بعنوان یکی از مشاوران در ستاد دکتر قالیباف به همراهی خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول