اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در اردبیل:

زمان سفر قالیباف به اردبیل هنوز مشخص نیست

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در اردبیل گفت: سفر قالیباف به استان اردبیل که قرار بود فردا اتفاق بیفتد لغو شده و هنوز زمان دقیق از سفر قالیباف به استان اردبیل تعیین نشده است.

زمان سفر قالیباف به اردبیل هنوز مشخص نیست

بهرام یوسف پور‌آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سفر دکتر قالیباف به استان اردبیل به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری قطعی شده اما هنوز زمان دقیق آن اعلام نشده است که در صورت تعیین دقیق زمان سفر دکتر قالیباف به استان اردبیل از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در خصوص انتخاب اعضای مجمع مشورتی ستاد قالیباف در اردبیل خاطرنشان کرد: البته پیش از این عوض قاسمی، حامد یوسف پور‌آذری، ثریا فروتن، خانم سید‌حاتمی، عباس داور‌بینا، بهمن تمدنی آذر، جعفر یسری و یاشار پور‌مجید به عنوان اعضای ستاد قالیباف در استان اردبیل معرفی شده بودند.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در اردبیل یادآور شد: در بین اعضای مجمع مشورتی ستاد قالیباف که امروز از طریق خبرگزاری فارس انتشار یافت باید اعلام کنم که داور باقر‌زاده و محمد فلاح جزو این اعضا نبوده و به عنوان اعضای مجمع مشورتی ستاد قالیباف محسوب نمی‌شوند.

یوسف پور‌آذری گفت: یاشار پورمجید به عنوان رئیس ستاد رویش جوانان انقلابی قالیباف در استان اردبیل تعیین شده و بنده نیز به عنوان رئیس ستاد دکتر قالیباف در استان اردبیل به فرمانداری معرفی شده‌ام تا فعالیت‌ها به صورت رسمی و قانونی مورد پیگیری و هدف‌گذاری قرار گیرد.

وی عنوان کرد: ما با تکیه بر شعار و گفتمان دکتر قالیباف با عنوان کار‌آمدی، عقلانیت و اعتدال برنامه‌های استانی ستاد را پیش می‌بریم و امیدواریم زمینه و بستری فراهم آید تا انتخاباتی بر اساس این گفتمان شکل بگیرد.

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی به پیشتازی قالیباف در نظر‌سنجی‌ها و حرکت‌های انتخاباتی اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: همچنان دکتر قالیباف در بین گزینه‌ها از نظر رای آوری پیشتاز بوده و به نظر می‌رسد نسبت به سایر رقبا همین روند را در پیروزی نهایی در انتخابات 24 خرداد استمرار بخشد.

انتهای پیام/62001/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول