اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

تعامل شهرداری و پلیس عامل بازدارنده تخلفات شهری است

شهردار اردبیل گفت: تعاملات سازنده و مجدانه شهرداری و نیروی انتظامی رفع‌کننده بسیاری از نواقصات و تخلفات موجود در جامعه شهری است.

تعامل شهرداری و پلیس عامل بازدارنده تخلفات شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه هماهنگی با نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات شهری اظهار داشت: عملکرد نیروی انتظامی در تمامی حوزه‌ها بسیار فراگیر است و در این راستا نیروی انتظامی تلاش مجدانه‌ای را از خود به نمایش می‌گذارد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با وجود امکانات محدودی که در اختیار دارد در همه ابعاد به عنوان بازوی اجرای قانون در جامعه تلقی می‌شود و ما نیز به نوبه خود از زحمات این عزیزان کمال تشکر را داریم.

بدری با اذعان به بازدارنده بودن حضور نیروی انتظامی در کنار پرسنل واحد پیشگیری از تخلفات شهری در مأموریت‌ها، خاطر نشان کرد: پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی همواره و در بسیاری از حوزه‌ها همراه مجموعه شهرداری اردبیل هستند که حضور دائم مأموران نیروی انتظامی در ساختمان‌های شهرداری مرکز و مناطق نمونه بارزی از این همکاری‌ها می‌باشد.

این مسئول اضافه کرد: می‌توانیم با هماهنگی بیشتر با نیروی انتظامی در زمینه توسعه بیشتر همکاری‌ها روز به روز شاهد رفع برخی نواقصات موجود نیز باشیم.

وی همچنین با ارائه پیشنهادی حضور نیروهای انتظامی در مأموریت‌های پیش از ظهر پرسنل پیشگیری از تخلفات شهری را خواستار شد.

شهردار اردبیل با تأکید بر نتیجه بخش بودن برگزاری جلسات مشترک، بیان کرد: سعی می‌کنیم حداقل در هر 45 روز یک بار جلسه مشترک هم‌اندیشی با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان برگزار کنیم تا موارد و مشکلات موجود به موقع مطرح شوند، چرا که معتقدیم در این صورت بیش از 80 درصد از مشکلات موجود در زمینه پیشگیری از تخلفات شهری برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردبیل نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از اقدامات عمرانی و فرهنگی گسترده شهرداری اردبیل در سطح شهر در دو سال اخیر، با اذعان به اینکه هر دو نهاد نیروی انتظامی و شهرداری در سنگر خدمت به مردم مسئولیت دارند، اصل را بر تعاملات دانست و یادآور شد: مطمئن باشید نیروی انتظامی پشتیبان پرسنل پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اردبیل بوده و هر زمان که لازم باشد با همکاری این عزیزان برای مهار قانون‌گریزان آماده هستیم و همکاری ما با عوامل اجرائیات شهرداری اردبیل در چارچوب قانون ادامه می‌یابد.

سرهنگ سید داود موسوی ارائه برنامه مدون در زمینه همکاری دوجانبه از سوی شهرداری را خواستار شد و با بیان اینکه داشتن برنامه مدون زمینه تعامل بیشتر را فراهم می‌کند، برگزاری جلسه مشترک را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: پیشنهاد ما این است که این جلسات به صورت مداوم حداقل هر دو الی سه ماه یکبار و با حضور نماینده‌ای از دادگستری استان برگزار شود و در هر جلسه نیز طبق دستور مشخص شده جلسات با محوریت موضوعات کلیدی نسبت به رفع و بررسی مشکلات اقدام شود.

وی در ادامه گفت: امروز دیگر زمان زور بازو به پایان رسیده و در جهت مقابله با ناهنجاری‌ها و معضلات ابتدا باید آسیب‌شناسی لازم صورت بگیرد تا با برنامه‌ریزی‌های علمی و عملی به جای مهار جرایم و تخلفات بتوانیم از وقوع آن پیشگیری کنیم.

معاونت خدمات شهری شهرداری، مدیران مناطق شهرداری و مدیران مناطق واحد پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اردبیل نیز در ادامه این جلسه با بیان برخی مشکلات و موارد مهم، بر ضرورت جمع‌آوری متکدیان، جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در نقاط مختلف شهر، ممانعت از ایجاد سد معبر و نیز جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز تأکید کردند.

انتهای پیام/62008‌/ش‌40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول