اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمینه طرح استقبال از بهار

رتبه برتر طرح استقبال از بهار به شهرداری باقرشهر رسید

شهرداری باقرشهر بر اساس ارزیابی اداره کل امور شهری و شوراهای استان تهران در زمینه طرح استقبال از بهار رتبه دوم را از آن خود کرد.

رتبه برتر طرح استقبال از بهار به شهرداری باقرشهر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ شهرداری باقرشهر به‌ منظور ارائه تسهیلات هرچه بهتر نوروزی به شهروندان، مسافران و گردشگران با تمام و پتانسیل‌های موجود به استقبال بهار رفت.

با ارزیابی اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل امور شهری و شوراهای استان تهران که یک نسخه آن به خبرنگار فارس ارائه شده است، شهرداری باقرشهر در بین شهرداری‌های استان تهران موفق به کسب رتبه دوم شد.

بر اساس ابلاغ صادره در این ارتباط، شهرداری باقرشهر در زمینه طرح استقبال از بهار و فراهم آوردن شرایط و تسهیلات لازم برای انجام هرچه مطلوب‌تر سفرهای نوروزی و استقبال از گردشگران حائز رتبه دوم شد.

شهرداری رباط کریم در این بخش رتبه اول را از آن خود کرد و شهرداری دماوند به رتبه سوم دست یافت.

شهردار باقرشهر در تشریح اقدامات صورت گرفته در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: اعضای ستاد استقبال از بهار 92 به همراه تمام واحدهای شهرداری با اهتمام و تلاش شبانه‌روزی نسبت به وظایف خود کارها به نحو شایسته به ثمر رسید.

جمشید سعادتمند گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی برنامه‌های پیش‌بینی شده با دقت صورت پذیرفت و این اقدامات ایام شاد و بهاری پرطراوت برای شهروندان به ارمغان آورد.

وی در ادامه با اشاره به زمان آغاز فعالیت ستاد استقبال از بهار 92 عنوان کرد: این ستاد با مشارکت معاونت‌های اداری، مالی و اجرائی، خدمات شهری، فنی و عمرانی، ‌سلامت، زیبا سازی، فضای سبز و نیز حمل و نقل و ترافیک، روابط عمومی، آتش نشانی، فرهنگسراهای عطر نرگس، ‌شهریار و آفتاب تشکیل شده و از ابتدای اسفندماه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و تمام نیروها تا 14 فروردین‌ماه سال جاری به‌ صورت آماده‌باش به مردم غیور ایران اسلامی خدمت‌رسانی می‌کردند.

سعادتمند همجواری باقرشهر با آستان حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع)، مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گلزار شهدا و آرامستان بهشت زهرا (س) را از ویژگی‌های این منطقه دانست و در تشریح اقدامات صورت گرفته بیان داشت: برنامه‌ریزی بازدید نوروزی از تمامی خانواده‌های معظم شهدا، رنگ‌آمیزی دیوارها، شستشوی جداول و تابلوهای راهنمائی و رانندگی‌، بهسازی فضای سبز میادین و معابر سطح منطقه و ... از جمله اقدامات ستاد استقبال از بهار بود.

لیلا حمیدی،‌ دبیر ستاد استقبال از بهار 92 شهرداری باقرشهر پیش از این در گفت‌و‌گویی اهم فعالیت‌های ستاد را فعالیت‌های خدماتی و شهری و رفاهی در اهداف این ستاد تعریف کرده که شامل برپایی سفره هفت‌سین در مقابل شهرداری و در میادین اصلی شهر، استقرار ستاد راهنمایی مسافران نوروزی، بازدید از آثار باستانی و تاریخی شهرستان با همکاری اداره میراث فرهنگی شهرستان ری‌، بهسازی معابر‌، خط کشی بلوار‌های اصلی، بهسازی و بازسازی چراغ‌ها و علائم راهنمائی و رانندگی‌، برگزاری جشن‌های آغاز سال نو و راه‌اندازی کارناوال‌های شادی با رویکرد زنده نگهداشتن موسیقی سنتی ایرانی برشمرد.

باقرشهر در جنوبی‌ترین نقطه شهر تهران و در کنار مرقد مطهر امام خمینی (ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و در مسیر مواصلاتی 15 استان کشور واقع شده است و همه ساله مسافرین نوروزی بی‌شماری از این شهر عبور کرده و به استان‌های شمالی و جنوبی مسافرت می‌کنند، اما استقراری در این شهر ندارند به همین سبب مسئولین شهر در ساماندهی و زیبائی شهر اهتمام ویژه‌ای به کار می‌بندند.

انتهای پیام/2462/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول