اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد

اجرای 2670 میلیارد تومان پروژه شهرداری اصفهان در سال جاری

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 2هزار و 670میلیارد تومان پروژه در اصفهان اجرایی می‌شود که 440 میلیارد تومان و نزدیک 80 درصد اختصاص یافته است.

اجرای 2670 میلیارد تومان پروژه شهرداری اصفهان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولی‌ها در آیین بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، خدماتی و نوسازی و بهسازی منطقه سه اصفهان با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر اظهار کرد: یکی از پشتوانه‌های آزادی شهر خرمشهر شکست حصر آبادان است که این پیروزی‌ها مرهون همین خون شهدا است.

وی با اشاره به اینکه فرقی بین آن زمان و زمان کنونی به لحاظ تداوم حرکت‌های انقلابی وجود ندارد، افزود: پروژه‌های عظیم احیای میدان امام علی (ع) نیز یکی از همین پروژه‌هایی بود که از ید مدیریت شهری خارج بود و این در حالی است که چندین تفاهم‌نامه با وزیر کشور نوشته شده بود که به نتیجه نرسید.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان نیز با مساعدت‌های مالی که پیدا کرد در قالب یک برنامه‌ریزی منسجم پروژه امام علی(ع) را آغاز کرد و 15 خردادماه جاری این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در امور مساجد هم کمک قابل توجهی کرده‌‌اند، افزود: 60 میلیارد تومان شورای شهر اصفهان به مساجد کمک کرده است.

حاج رسولی‌ها در ادامه با اشاره به احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی تأکید کرد: پس از فراز و نشیب‌هایی که برای محل ساخت این سالن همایش وجود داشت، بالاخره اصفهان با تصویب هیئت دولت برگزیده و با وجود همه نگرانی‌ها در مدت یک ماه ساخت این پروژه کلید خورد.

وی ادامه داد: داشتن چنین مرکزی در اصفهان لازم بود، چراکه اصفهان مهمانخانه نظام جمهوری اسلامی ایران است و با وجود اینکه دولت به تعهدات خود عمل نکرد، اما تلاش می‌شود که سال آینده این پروژه بهره‌برداری شود.

حاج رسولی‌ها با اشاره به مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان پروژه‌ای ماندگار برای شهر اصفهان گفت: قصد داریم اجلاس میراث معنوی را در مرکز همایش‌های بین‌المللی با حضور 37 کشور جهان برگزار کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین شهر رویاها را از دیگر پروژه‌های مهم دیگر شهرداری اصفهان برشمرد.

حاج رسولی‌ها با بیان اینکه از سال 1337 اصفهان دارای طرح جامع بوده است، تصریح کرد: براساس این طرح 980 کیلومتر معابر تعریف شد.

وی با اشاره به اینکه 200 میلیارد تومانی که هزینه کردیم به صورت سبد خانواده برگشت، افزود: رینگ سوم از جمله پروژه‌هایی است که روزانه 100 هزار نفر از آن رفت و آمد می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه کل بودجه عمرانی شهرداری های استان 100 میلیارد تومان بوده است، اضافه کرد: در سال جاری، 2 هزار و 670 میلیارد تومان پروژه در اصفهان اجرایی می‌شود که 440 میلیارد تومان و نزدیک 80 درصد اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه 100 هزار نفر نیز اشتغالزایی پایدار انجام شده است، افزود: 500 هزار نفر در شهرداری و 500 مدیر در شهرداری اصفهان خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/63012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول