اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

تخفیف 30 درصدی در پرداخت عوارض شهرداری شوشتر

شهردار شوشتر گفت: 30 درصد تخفیف در پرداخت عوارض شهرداری به ساکنان این شهر اختصاص یافته است.

تخفیف 30 درصدی در پرداخت عوارض شهرداری شوشتر

آرش در امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تخفیف ویژه‌ای به ساکنان این شهرستان در پرداخت عوارضات شهرداری داده شده است.

وی درمورد اینکه این تخفیف 30 درصدی شامل سه بند عوارضات شهرداری شوشتر نمی‌شود، گفت: این تخفیف عوارض شامل عوارض حذف پارکینگ، عوارض کمیسیون ماده 100 و عوارض کمیسیون ماده 77 را نمی‌شود.

شهردار شوشتر در بیان اینکه درصد کمتری از مردم شوشتر عوارض پرداخت می‌کنند، افزود: کمتر از 1,7 درصد از ساکنان در سطح  شهر عوارض پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از روش‌های مختلف برای تشویق مردم به پرداخت عوارض استفاده کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در لایحه عوارضات شهرداری شوشتر این درصد تخفیف برای سه ماه نخست سال پیش‌بینی شده است و به این دلیل مشکل خاصی در اعمال این تخفیفات برای مردم وجود ندارد.

در با تأکید بر اینکه شهرداری شوشتر بسیار بدهی دارد، خاطرنشان کرد: پرداخت عوارضات شهرداری می‌تواند گامی مثبت در راستای تقویت بنیه مالی شهرداری باشد و در این راستا از همه ظرفیت‌های موجود قانونی استفاده می‌کنیم.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه مشارکت مردم در بخش مالی با شهرداری شوشتر بسیار افزایش یافته است، گفت: شهرداری می‌کوشد تا مردم را به حقوق شهروندی خود آگاه سازد و پرداخت عوارض شهرداری یکی از حقوق شهروندی است که هر ساکن شوشتری باید به آن پایبند باشد.

وی افزود: پرداخت عوارضات شهرداری شوشتر می‌تواند حمایتی جدی از سوی همشهریان برای کاهش بار مشکلات مالی شهرداری به شمار آید و به این دلیل باید همه مردم در این زمینه با شهرداری مشارکت کنند.

انتهای پیام/72006/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول