به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حسین بهزادپور اظهار داشت: بعد از مسئله آسفالت، مرمت و لکهگیری بیشترین تماس از طرف شهروندان مربوط به جلوگیری از سد معبر مصالح ساختمانی بود که مشکلات فراوانی را به وجود آورده است.
وی افزود: برای تسهیل در حل مسائل و مشکلات درخواستی شهروندان از طریق 137 تدابیری اندیشیده شده که از جمله آنها انتقال مسائل و مشکلات همشهریان در کمترین زمان ممکن به واحدهای مربوطه و دریافت پاسخ عملی آن در کمتر از 48 ساعت است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین بیان کرد: از همشهریان درخواست میشود در زمان تماس با سامانه 137 نسبت به اعلام آدرس دقیق، مشکلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و برای رفع آنها تعجیل نکنند تا شهرداری بتواند با طی مراحل قانونی و تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز مشکلات و موارد درخواستی را بر طرف کند.
تعداد زیادی از درخواستها، مشکلات معابر و محلات است که در قالب پروژه باید حل و فصل شود.
در مدت زمان کوتاه امکان انجام خواسته میسر نیست و برای این گونه موضوعات مانند آسفالت کوچه و خیابان و ایجاد فضای سبز در محلههای مورد نظر یا مواردی که در قالب پروژه باید انجام شود مستلزم ایجاد اعتبار و ردیف پروژه است بنابر این بعضی از درخواستها مورد بررسی قرار گرفته و در پروژههای سالیانه مدنظر قرار میگیرد.
سامانه 137 فقط برای موارد اضطراری و حل مشکلات در سطح کوچک در کمترین زمان امکان آن وجود دارد.
انتهای پیام/77002/ب/ظ1004