اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان مشهد:

کمربند سبز مشهد به شهرداری رسید/ برخورد با متصرفان غیرقانونی

دادستان مشهد گفت: پس از گذشت 18 سال سرانجام مدیریت واحد کمربند سبز مشهد به شهرداری این شهر رسید.

کمربند سبز مشهد به شهرداری رسید/ برخورد با متصرفان غیرقانونی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی صادقی امروز در حاشیه بازدید از وضعیت ارتفاعات جنوبی مشهد و جلوگیری از تصرفات غیرقانونی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این پس مدیریت کمربند سبز مشهد اعم از احداث و تصرفات آن به شهرداری مشهد واگذار می‌شود.

وی افزود: در قالب پشتیبانی از سازمان‌های متولی و پیگیری حقوق بیت‌المال؛ این اراضی به شهرداری داده می‌شود تا از این طریق بتوانند خدمات بهتری در اختیار شهروندان قرار دهند.

صادقی خاطرنشان کرد: شورای حفظ حقوق بیت‌المال وظیفه دارد در مکان‌هایی که سازمان‌های متولی نیاز به کمک و پشتیبانی دارند،حضور پیدا کند و شورا در قالب جلسات و مصوبات می‌تواند سازمان‌ها را کمک و پشتیبانی کند لذا با توجه به نگرانی‌هایی که از سوی مردم و بعضی جراید در ارتباط با برخی از تصرفات جنوب شهر مشهد وجود داشت، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

دادستان مشهد بیان کرد: از مردم و رسانه‌ها انتظار می‌رود با مشاهده هرگونه تخلفات بلافاصله موضوع را به اطلاع شهرداری و به‌ ویژه دادگستری برسانند.

دادستان مشهد تصریح کرد: مسئولیت کمیته شناسایی، حفظ و پیشگیری با اداره‌کل اطلاعات استان است و سازمان‌هایی که به نحوی با این موضوع در ارتباط هستند، به‌عنوان یک عضو در این مجموعه فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: در بحث تصرفات و معادن نیز این کمیته شناسایی‌های لازم را انجام داد و در نخستین اقدامی که امروز انجام شد، با کمک سازما‌ن‌های مرتبط و پشتیبانی قضایی، تخلفات ارتفاعات جنوب مشهد رصد و کنترل شد.

صادقی ادامه داد: دادستانی نیز خارج از نوبت این‌گونه موضوعات را در دستور کار‌ خود قرار می‌دهد.

دادستان مشهد خاطرنشان کرد: برای متخلفان مجازات‌هایی از جمله حبس و شلاق پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/70028/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول