اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل خبر داد

جذب 11 میلیارد تومانی اعتبارات توسط شهرداری‌های اردبیل

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: تاکنون مبلغ 11 میلیارد و 156 میلیون تومان اعتبار توسط شهرداری‌های استان اردبیل جذب شده است.

جذب 11 میلیارد تومانی اعتبارات توسط شهرداری‌های اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میر‌جعفریان صبح امروز در جلسه جذب اعتبارات شهرداری‌های استان در استانداری اردبیل اظهار داشت: شهرداری‌ها باید به سرعت و در فرصت باقی‌مانده از سال مالی منابع مانده خود را جذب کرده و در پروژه‌های اجرایی هزینه کنند.

وی با تاکید بر جذب مانده اعتبارات شهرداران در سال 91 خاطرنشان کرد: آن دسته از شهردارانی که تاکنون نسبت به جذب مانده اعتبارات خود اقدام نکرده‌اند، باید در اسرع وقت در خصوص جذب آن اقدام کنند.

میرجعفریان از شهرداران خواست تا به سرعت مانده اعتبارات سال 91 را جذب کرده و در چارچوب مقررات هزینه کنند تا شاهد شکوفایی و رشد و توسعه شهرهای استان در تمام زمینه‌ها باشیم.

این مسئول یادآور شد: همچنین با استفاده درست از منابع، مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی منسجم تا فرصت باقی‌مانده از تمام ظرفیت‌های خود در راستای به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اجرا توام با نظارت دقیق و کنترل مستمر استفاده کنند.

معاون عمرانی استاندار اردبیل اعتبارات مصوب شهرداران را در سال 91 مبلغ 22 میلیارد و 285 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این اعتبار تاکنون مبلغ 11 میلیارد و 156 میلیون تومان جذب و توسط شهرداران به پیمانکاران مجری پروژه‌ها پرداخت شده است.

میر‌جعفریان بیان داشت: 53 درصد از اعتبارات تخصیص یافته به شهرداران در سال 91 تاکنون جذب شده است.

وی تصریح کرد: اگر اعتبارات تخصیص یافته در هر مورد در محل خود صرف شود شاهد شکوفایی خوبی در بحث عمران شهری و حمل و نقل و ترافیک درون شهری خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: شهرداران استان باید برای افزایش درآمد محلی و ارائه خدمات بهتر و مطلوب به شهروندان از جمله مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های عمرانی همراه با نظارت و کنترل و کیفیت تلاش کنند.

میر‌جعفریان جمع‌آوری آب‌های سطحی و احداث کانال‌های اصلاح وضع موجود خیابان‌ها را از جمله مواردی دانست که باید شهرداران استان به آن توجه و دقت کافی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود عنوان کرد: شهرداران باید درآمد حاصله از محل جرایم راهنمایی و رانندگی را برای رفع مشکلات و اجرای پروژه‌های همان شهرها هزینه کنند.

انتهای پیام/62006/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول