اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

پورتال ارتقاء فرهنگ ترافیک در جنوب تهران راه‌اندازی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مدیریت شهری جنوب تهران از راه‌اندازی پورتال ارتقاء فرهنگ ترافیک در این منطقه خبر داد.

پورتال ارتقاء فرهنگ ترافیک در جنوب تهران راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید جلال حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی پورتال ارتقاء فرهنگ ترافیک در این منطقه خبر داد و گفت: ارتقاء فرهنگ ترافیک نیاز به یک برنامه مستمر بلند مدت دارد که در اصل برنامه‌ریزی پایه‌ای و ماندگار می‌تواند آن را تحقق بخشد که در این راستا پرتال مذکور طراحی و راه‌اندازی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک مدیریت شهری جنوب شرق تهران خاطرنشان کرد: جنوب شرق تهران به‌عنوان نخستین منطقه در بین مناطق بیست و دوگانه شهرداری تهران همسو با اقدامات سازنده ترافیکی در تهران بزرگ، پورتال ارتقاء فرهنگ ترافیک را راه‌اندازی کرده تا ضمن پاسخگویی به نیازهای اولیه مربوط به اطلاعات ترافیکی، با ارائه آموزش‌های مستمر گامی موثر در جهت افزایش ضریب ایمنی معابر و ارتقاء فرهنگ ترافیک بردارد.

وی در ادامه افزود: این پورتال شامل بخش‌های مختلفی نظیر شاخه‌های آموزشی، تخصصی، تفریحی، اخباری، آشنایی با معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه جنوب شرق تهران، نظرسنجی و آموزش عملی می‌باشد و در هر یک از این بخش‌ها اطلاعات و مباحث مرتبط ارائه می‌شود.

حسینی یادآور شد: به‌عنوان مثال بخش آموزشی به مواردی نظیر آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم ترافیکی، گذر کودکان از خیابان، ایمنی سالمندان، آلبوم تصادفات و ... ، بخش اخباری دارای مواردی نظیر خبرهای ترافیکی و برنامه زمان‌بندی خطوط حمل و نقل همگانی منطقه، بخش تخصصی شامل مقاله‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های تخصصی ترافیک و بخش نظرسنجی نیز به نظر مخاطبان در ارتباط با مواردی نظیر تغییرات پیش‌بینی شده در خطوط حمل و نقل اختصاص دارد.

این گزارش حاکی است، نشانی پورتال منطقه region 15.Tehran.ir /traffic  است. 

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول