اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم:

قم باید در عرصه ترافیکی الگوی بقیه شهرها شود

رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی گفت:‌ قم با همه شرایط و خصوصیاتش در عرصه ترافیکی نیز باید الگویی برای بقیه شهرها شود.

قم باید در عرصه ترافیکی الگوی بقیه شهرها شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم الله حسینی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با اشاره به توصیه یکی از مراجع در خصوص الگو شدن قم گفت:‌ در مطبوعات استان خواندم که یکی از مراجع عنوان کرد که قم باید الگوی بقیه شهرها باشد، قم با همه شرایط و خصوصیات در عرصه ترافیکی نیز باید الگو برای دیگر شهرها شود.

وی با بیان اینکه‌ باید همت جمعی را به کار بگیریم تا موفق شویم اضافه کرد: در دوره مدیریتی سرهنگ ترکاشوند کارهای خوبی صورت گرفته است، و این روند باید ادامه پیدا کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم تبدیل کردن ایده به اراده را نیازمند داشتن همت جمعی دانست و افزود:‌ در مسئله ترافیک باید سه ضلع عابر،‌ راننده و دستگاه‌های خدمت رسان با هم همکاری کنند.

وی با بیان اینکه باید تذکرات را مداوم تکرار کرد که این تذکرات و آموزش‌ها منافع بسیاری داشته است ادامه داد: در پروسه زمانی شش ساله هر سال هزار نفر از تلفات حوادث رانندگی کشور کاسته شده است.

حسینی با اشاره به رابطه مقررات راهنمایی و رانندگی با دیگر قوانین اظهار داشت:‌ پذیرش مقررات راهنمایی و رانندگی الفبای پذیرش بقیه قوانین است چرا که قوانین راهنمایی و رانندگی در زندگی روزمره افراد دائما وجود دارد.

وی با بیان اینکه‌ از خداوند متعال برای توفیق خدمت در کنار حرم حضرت معصومه شاکر هستم اظهار کرد: برگزاری جلسه تودیع و معارفه دو مزیت دارد،‌ مزیت اول این است که فرد تودیع شونده که فعالیت‌های خودش را اعلام می‌کند و  دومین مزیت این است شخص معارفه شونده پس از اعلام گزارش کار از سوی مسئول سابق تلاش بیشتری برای ارتقا خواهد داشت.

انتهای پیام/2258/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول