اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان:

طرح‏های ترافیکی زنجان با واقعیات اجرایی مطابق باشد

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان گفت: طرح‏های ترافیکی شهر زنجان با واقعیات اجرایی مطابق باشد.

طرح‏های ترافیکی زنجان با واقعیات اجرایی مطابق باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد‏رضا براتی بعدازظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان زنجان اظهار کرد: در طراحی نقاط ترافیکی شهر باید به واقعیت‏های موجود توجه زیادی صورت گیرد.

وی به طرح‏های ترافیکی شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: در جلسه شورای ترافیک این شهرستان باید نسبت به بررسی نقاط ترافیکی شهر زنجان با کار کارشناسی اقدام شود.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان با تاکید بر اجرای طرح‏های ترافیکی منطبق بر واقعیت‏های موجود سطح شهر، خاطرنشان کرد: مهندسین مشاور در طرح‏های پیشنهادی باید نسبت به طراحی مناسب اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه موضع مهم در رفع مشکلات شهر توجه به واقعیت‏های موجود است، افزود: مسئولان باید نسبت به وضع موجود طرح‏ها توجه لازم را داشته باشند.

براتی خواستار در نظر گرفتن اعتبارات پروژه‏ها شد و گفت: در طراحی و اجرای طرح‏های ترافیکی در سطح شهر باید نسبت به اعتبار دستگاه‏های مسئول توجه لازم صورت گیرد.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان پیش‏بینی جوانب اجرا و طراحی پروژه‌ها را یادآور شد و خاطر‌نشان کرد: طرح‏های ترافیکی و هر طرح اجرایی موضوعات جانبی دارد که باید در نظر گرفته شود.

وی یکی از مهم‏ترین مشکلات طرح‏های اجرایی در سطح شهر را تملک زمین عنوان کرد و گفت: در بسیاری از پروژه‏ها، شهرداری زنجان با مشکل تامین اعتبار زمین مواجه است.

براتی با بیان اینکه مشکلات فرهنگی مردم نیز در دامن زدن به مشکلات اعتباری دخیل است، یادآور شد: تا زمانی که مردم از اجرای طرح‏ها اطلاعی ندارند مشکلی در اعتبار تملک زمین وجود ندارد.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان ادامه داد: وقتی مردم از اجرا و طراحی طرحی در محدوده زمین خود آگاه می‏شوند موجب افزایش کاذب قیمت‏های زمین می‏شوند که تامین اعتبار آن برای شهرداری مشکل می‏شود.

وی خواستار همکاری مالکان با مسئولان شد و خاطرنشان کرد: مردم شهر برای آبادانی محل زندگی خود باید با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

براتی به طرح‏های ترافیکی شهرستان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان باید برای نقاط ترافیکی شهر زنجان برنامه‏ریزی عملیاتی ارائه دهند.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان ورودی شهرک گلشهر کاظمیه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: طرح تقاطع غیر همسطح این پروژه مناسب است.

وی با بیان اینکه این پروژه در تامین اعتبار مشکل دارد، یادآور شد: اگر مشکلات موجود در اجرای این طرح برطرف شود شاهد اجرای آن خواهیم بود که بسیاری از مشکلات نیز برطرف می‏شود.

براتی فرهنگ‏سازی برای اجرای مناسب طرح‏های ترافیکی را ضروری عنوان کرد و افزود: فرهنگ‏سازی برای مردم شهر برای اجرای موفق طرح‏ها ضروری است.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان تردد عابرین از محل‏های خط‌کشی شده را یادآور شد و گفت: باید فرهنگ تردد از مسیرهای عابر پیاده به مردم آموزش داده شود.

وی عبور از پل‏های عابر پیاده را مهم دانست و تاکید کرد: تردد عابرین از روی پل‏های عابر پیاده در برخی از خیابان‏ها و محل‏های در نظر گرفته شده باید تبدیل به عادت و فرهنگ شود.

براتی به مجوزهای صادر شده توسط اصناف در برخی از نقاط پر ترافیک اشاره کرد و گفت: مجمع امور صنفی باید در برخی از نقاط پر ترافیک شهر مجوز صدور فعالیت ندهد.

معاون برنامه‏ریزی فرماندار زنجان همکاری دستگاه‏های اجرایی برای رفع مشکلات ترافیکی شهر زنجان را خواستار شد و اظهار کرد: بدون تعامل مناسب دستگا‏ه‏ها نمی‏توان مشکلات را برطرف کرد.

وی ارتقای ایمنی مردم در سطح شهر را در گرو ارتقای فرهنگ‏سازی دانست و تاکید کرد: باید از توان رسانه‏ها و دستگاه‏های اطلاع‏رسان در این راستا استفاده شود.

انتهای پیام/73007/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول