اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان:

سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه در فرهنگ‌سازی ترافیکی سودآوری دارد

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: سرمایه گذاری شرکت‌های بیمه‌ای در حوزه فرهنگ‌سازی ترافیکی سودآوری دارد.

سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیمه در فرهنگ‌سازی ترافیکی سودآوری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جمالی نژاد در گردهمایی مسئولان بیمه دی اظهار کرد: اگر نگاه درآمدزایی در شرکت‌های بیمه‌ای اصلاح شود به یقین بیشترین منفعت را برای جامعه در پی دارد.

وی با اشاره بر لزوم فرهنگ‌سازی در رفتارهای ترافیکی شهروندان افزود: هر شرکت بیمه‌گری که بر روی حوزه فرهنگ حمل و نقل ترافیکی سرمایه‌گذاری کند بی‌تردید بیشترین سود را از ایجاد فرهنگ ترافیکی مطلوب و در نتیجه کاهش تصادف و پرداخت بیمه می‌برند.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به لزوم هدف‌مداری، تعامل پذیری و یکپارچگی در روند بیمه داری تصریح کرد: راستگویی و امانت پذیری و برخورد محترمانه از ارکان یک سازمان مشتری مدار است.

وی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از آخرین دست آوردهای حرفه‌ای برای جذب مشتری ادامه داد: توجه به توانمندسازی کارکنان و تاکید بر نگاه تخصصی به ایجاد یک سازمان مخاطب پسند در این روند کمک می‌کند.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه شرکت‌های بیمه‌گذار علاوه برای ارائه خدمات مطلوب باید دستاوردهای تجربی در قالب مدیرتی داشته باشند، گفت: در بازار رقابت بیمه‌ای اولویت توجه به امور مردم است و دانش مدیریتی باید به دنبال کسب این دانش مردم محور باشد.

انتهای پیام/63012/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول