اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

خبرنگار با انتقال ارزش‌ها مخاطبان امروز را با ارزش‌های اسلام آشنا می‌کند

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: خبرنگار متدین و انقلابی می‌تواند با انتقال ارزش‌های اسلام و انقلاب در قالب خبر و گزارش، نسل‌های آینده و مخاطبان امروز را با این ارزش‌ها آشنا کند.

خبرنگار با انتقال ارزش‌ها مخاطبان امروز را با ارزش‌های اسلام آشنا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید دهقان‌نیری در‌ مراسم افتتاحیه همایش استانی خبرنگاران بسیج که در سالن شهید حسن‌پور سپاه استان قزوین برگزار شد، با ارائه نکاتی درباره نقش و جایگاه خبرنگار و رسانه در جامعه اسلامی این حرفه و فن را در زمره رسالت انبیا و اولیای الهی دانست.

دهقان نیری اظهار داشت: خبرنگار متعهد، انقلابی و خبرنگاری که دغدغه فعالیت در صحنه رسانه را دارد، در واقع همان هدفی را دنبال می‌کند که بزرگان دین دنبال کردند.

وی افزود: علت این وجه مشترک، انتقال پیام و تبلیغ زیبایی‌های دین اسلام است که خبرنگار متدین و انقلابی می‌تواند با انتقال ارزش‌های اسلام و انقلاب در قالب خبر و گزارش، نسل‌های آینده و مخاطبان امروز را با این ارزش‌ها آشنا کند.

این مسئول ادامه داد: تاریخ شفاهی ایران اسلامی حکایت از این دارد که هر کجا نخبگان، خبرنگاران و نویسندگان توانستند وقایع تاریخی را به خوبی تحلیل و به مردم منتقل کنند، همان واقعه به یک سند تاریخی تبدیل شده است که می‌توان به آن در بسیاری از عرصه‌ها استناد کرد.

دهقان نیری خاطرنشان کرد: هر کجا هم که غفلت شده است، بیگانگان به جای ما تحلیل کرده، به بدترین شکل به دیگران انتقال دادند و همین موجب شد که واقعیت‌ها تحریف و یا نادیده گرفته شود.

وی اذعان کرد: نقش رسانه‌های انقلابی و متعهد باید نقشی تهاجمی باشد؛ به طوری که با یورش به جبهه رسانه‌ای دشمن از هر گونه آفند خبری دشمن جلوگیری کنند و این مهم شجاعت و هوشیاری به موقع را می‌طلبد.

مسئول روابط عمومی سپاه استان قزوین، بسیج را یک رسانه جهانی ذکر کرد و گفت: رسالت خبرنگاری که در بسیج کار می‌کند، به مراتب سنگین‌تر از دیگران است و باید با بیان زیبایی‌ها و جلوه‌های کارآمد بسیج در عرصه های گوناگون، بسیج را به بهترین شکل به جامعه معرفی کند.

دهقان نیری، انتخابات آینده را روز حماسه‌سازی ملت دانست و عنوان کرد: به لطف خدا و عنایات حضرت ولی عصر (عج) بار دیگر دشمنان نظام در 24 خرداد ماه شکست می‌خورند و این شکست مفتضحانه در کارنامه سیاه آنان ثبت می‌شود.

انتهای پیام/77008/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول