اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:

مصلحت ملی در اخبار رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بر رعایت مصلحت ملی و موازین شرعی و قانونی در انتشار اخبار رسانه‌ها تأکید کرد.

مصلحت ملی در اخبار رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان در همایش استانی خبرنگاران بسیج که در محل سپاه برگزار شد، اظهار داشت: هر رسانه و خبرنگاری باید با رعایت موازین شرعی و قانونی و با در نظر گرفتن مصلحت‌های ملی در جهت انتشار اخبار اقدام کند و در این عرصه رعایت اخلاق نیز یک ضرورت است.

حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در اطلاع‌رسانی حقایق افزود: جنگ امروز جنگ نرم استکبار با اسلام، جنگ اعتقادات و باورهاست و به منظور افشای بیش از پیش چهره حقیقی دشمن، ابعاد این جنگ عظیم از طریق نخبگان و فرهیختگان و حتی رسانه‌ها باید برای مردم بازگو شود.

رضوانی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: امروز چشم دشمنان و حتی دوستان به این انتخابات دوخته شده و سرنوشت انتخابات ایران تأثیرات جهانی دارد؛ به طوری که حتی در مناسبات سیاسی و بین‌المللی نیز اثرگذار است.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را یک تکلیف و ضرورت دانست و ادامه داد: از آنجا که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بارها شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت یک ملت را وظیفه آحاد آن ملت خوانده‌اند، این مهم باید به بهترین شکل عملی و اجرایی شود.

این مسئول سابقه حضور مردم در انتخابات گذشته را بهترین سند برای حضور حداکثری در انتخابات آینده ذکر و از مردم انقلابی و ولایتمدار به خاطر چنین ارادتی به نظام و انقلاب قدردانی کرد.

انتهای پیام/77008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول