اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 170

لشکربلوکی: رسانه‌ها برای حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات تلاش کنند

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: رسانه‌ها، مطبوعات و دستگاه‌های فرهنگی باید برای تبلیغ و تشویق و حضور گسترده و همچنین آگاهانه مردم در انتخابات تلاش کنند.

لشکربلوکی: رسانه‌ها برای حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی لشکربلوکی در جمع دانشجویان بسیجی گرگان در سالروز فتح خرمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خرمشهر با بیان اینکه ملت ایران با حضور آگاهانه خود در 24 خرداد حماسه‌ای فراموش‎نشدنی در تاریخ ایران ثبت می‌کنند، اظهار داشت: سوم خرداد، اوج خودباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر(ره) است که فرمود «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی تصریح کرد: گرامی داشتن دلاورمردی رزمندگان در فتح خرمشهر با حضور آگاهانه مردم در همه صحنه‌های انقلاب خصوصاً حماسه حضور مردم در انتخابات معنی واقعی می‎گیرد.

بازخوانی حماسه فتح خرمشهر موجب الهام‌بخش نسل‌های امروز می‌شود

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان تاکید کرد: بازخوانی این رخداد سرنوشت‌ساز باید الهام‌بخش نسل‌های امروز و آینده‌سازان انقلاب در صحنه‌های رویارویی با بیگانگان و دشمنان میهن اسلامی باشد.

لشکربلوکی خاطرنشان کرد: جوانان به ویژه دانشجویان باید با درس‌آموزی از عبرت‌های تاریخی و مقاومت و ایستادگی هوشمندانه در برابر نظام سلطه و اهداف شیاطین و قدرت‌های زورگو برای پاسداری از دستاوردهای افتخارآمیز و هویت دینی و ملی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

تبعیت از امام راحل، وحدت و همدلی در فتح خرمشهر تجلی کرد

وی تبعیت از امام راحل، وحدت، همدلی، از خودگذشتگی، ایثار و شهامت را از والاترین ارزش‌های انسانی ذکر کرد که در فتح خرمشهر تجلی کرد.

مسئول ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان یادآور شد: این فتح‌الفتوح که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی نه فتح خاک که فتح ارزش‌ها بود، ارزش‌هایی که پس از سال‌ها نماد بیداری اسلامی و مقاومت آزادیخواهان شد.

دشمن در تلاش است مانع برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در کشور شود

لشکربلوکی به انتخابات پیش‌رو و خلق «حماسه سیاسی» ملت ایران اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها، مطبوعات و دستگاه‌های فرهنگی باید برای تبلیغ و تشویق و حضور گسترده و همچنین آگاهانه مردم در انتخابات تلاش کنند چراکه دشمن در تلاش است با ایجاد تنش و برهم زدن امنیت، مانع برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در کشور شود.

وی تاکید کرد: مردم باید برای انتخاب اصلح به رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری توجه جدی داشته باشند.

برای انتخاب فرد اصلح به وی‍ژگی‌های مدنظر مقام معظم رهبری توجه شود

لشکربلوکی با اشاره به بیانات معظم‌له در خصوص انتخاب فرد اصلح گفت: بنا به فرموده معظم‌له «رئیس‎جمهور هم باید کاری، مردمی و مقاوم، ارزشی، باتدبیر، پایبند به قانون و مقررات و مجری قانون باشد و درد مردم را احساس کند، طبقات مختلف مردم را ببیند» اینها خصوصیاتی است که در انتخاب آن کسی که ما می‌خواهیم کلید اجرایی کشور را به او بسپاریم نقش دارد.

انتهای پیام/2307/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول