اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

رسانه‌های ملایر مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه رسانه‌های ملایر باید مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند گفت: هنوز حق مطبوعات از سوی مسئولان به درستی ادا نشده است.

رسانه‌های ملایر مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر مصطفی آزادبخت صبح امروز در جمع خبرنگاران ملایر به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: برای تحقق این شعار باید تلاش شود.

وی نقش رسانه‌ها را در عملی کردن شعار امسال رهبری نقشی بی‌بدیل برشمرد و گفت: تحقق حماسه سیاسی ملت ایران بی‌شک با حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت‌ساز 24 خرداد میسر می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر افزود: امروز استکبار با برنامه‌ریزی‌های مدون و از قبل تعیین شده درصدد کمرنگ نشان دادن انتخابات و حضور مردم است و این را به وضوح در تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی و بیگانه در سراسر دنیا شاهد هستیم.

وی نقش رسانه‌ها را در برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری مردم نقشی بی‌بدیل برشمرد و افزود: هر کس به نوبه خود برای برگزاری انتخابات نقشی دارد که نقش مطبوعات در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز است.

آزادبخت در ادامه با اشاره به جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: رزمندگان ما در این مدت در برابر جنگ نظامی دشمن با جان و دل از انقلاب و مرزهای این کشور دفاع کردند.

وی گفت: امروز وظیفه رسانه ادامه راه شهدا، حفاظت از مرزهای فرهنگی انقلاب با قلم پویا و توانمند است.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای شهرستان ملایر در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: بحث توسعه شهرستان در امور فرهنگی و مذهبی و... بسیار حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: این راستا رسانه‌ها با همراهی خود با مدیران و مسئولان و انعکاس خواسته‌های مردم می‌توانند گام‌های بزرگی در توسعه شهرستان ملایر بردارند.

آزادبخت در ادامه با اشاره به اینکه نقد بسیار مهم و سازنده است گفت: با نقد سازنده و جدی باید مدیران شهرستان را برای خدمت به مردم پای کار آورد و یکی از سیاست‌های من به عنوان فرماندار این شهرستان تقویت وحدت برای توسعه شهرستان و دعوت همه به سعه صدر و قبول دیدگاه‌های انتقادی است.

وی بیان کرد: انتقاد سازنده را باید پذیرفت چرا که منتقدی که نقد سازنده دارد خدمتگذار است.

فرماندار ملایر عنوان داشت: جایگاه خبرنگاران رسانه‌ها با کمترین پاداش مادی امروز محسوس است و در واقع کار مطبوعات و خبرنگاران یک کار ارزشی و معنوی بوده که از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه هنوز حق مطبوعات و جایگاه آنها به خوبی در کشور و از سوی مسئولان ادا نشده است افزود: من خود در جایگاه فرماندار ویژه ملایر به حرمت خدمتگذاری به مطبوعات اعتماد و اعتقاد کامل دارم.

آزادبخت در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ملایر ویژه است و مطبوعات و خبرنگارانش نیز باید ویژه باشند بر تقویت رسانه‌های بومی و محلی تأکید کرد و گفت: جایگاه رسانه‌ها باید حفظ شود و مسئولان توجه ویژه‌تری به مطبوعات محلی داشته باشند.

وی خطاب به مدیران روابط عمومی‌ها بر تقویت ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع و همراه با واقعیت اضافه کرد و افزود: مطالبی که از سوی خبرنگاران بیان می شود واقعیت جامعه است و همه ما وظیفه داریم جامعه را بسازیم.

فرماندار ملایر در ادامه گفت: ما شأنی بالاتر از خدمتگذاری به مردم نداریم و اگر رسانه‌ها مشکلات مردم را به گوش مدیران نرسانند کم‌کاری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه مطبوعات ملایر را باید ارتقا داد افزود: در این زمینه حتماً جلسه‌ای با مدیران و با حضور رسانه‌ها خواهم داشت تا در رسانه‌ها دیدگاه‌ها و نظرات خود را به طور شفاف با مدیران عنوان کنند.

آزادبخت در ادامه بر اهمیت برخی موضوعات در شهرستان افزود: از رسانه‌ها می‌خواهم همه خواسته‌های مردم را به طور شفاف با فرمانداری و شخص فرماندار در میان بگذارند تا بتوانیم با شناسایی مشکلات مردم شهرستان در راستای رفع آن گام برداریم.

در ادامه خبرنگاران دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص مشکلات شهرستان مطرح کردند.

خبرنگاران رفع مشکلاتی از جمله توجه به مطبوعات محلی، ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان، احترام و نگاه مدیران به جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها، حمایت مدیران از رسانه‌ها در زمینه‌ مادی و معنوی، پرهیز از دادن آمار و ارقام غیر واقعی را خواستار شدند.

انتهای پیام/89013/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول