اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دفتر پیشگیری بهزیستی کشور:

طرح «کارزار رسانه‌ای» در تهران اثربخش بود

معاون دفتر پیشگیری سازمان بهزیستی با اشاره به جرای طرح «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه» در تهران گفت: این طرح اثربخش بوده و تعداد تماس‌ها با خط ملی اعتیاد اسفند ماه گذشته در مقایسه با سال‌های قبل از آن افزایش یافت.

طرح «کارزار رسانه‌ای» در تهران اثربخش بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرید براتی ‌در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان در سالن اجتماعات ساختمان شماره دو استانداری اظهار داشت: بعد از اجرای طرح «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه» 33 هزار و 841 تهرانی اسفند ماه 1391 با خط ملی اعتیاد تماس گرفتند.

وی بدون اشاره به آمار تماس‌های مردمی با خط ملی اعتیاد در ماه‌های اسفند سال‌های قبل افزود: به طور معمول تماس‌های مردمی در اسفندماه هر سال به دلیل نزدیک شدن به پایان سال کمتر از سایر ماه‌ها است، اما به دلیل موفق بودن طرح فوق تعداد تماس‌های مردمی در اسفند ماه سال 1391 در مقایسه با ماه‌های اسفند سال‌های قبل به طور بی‌سابقه افزایش یافت.

* طرح «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه» در 10 استان برگزار می‌شود

معاون مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: به دلیل موفقیت‌آمیز بودن طرح «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه» در تهران طبق دستور رئیس سازمان بهزیستی کشور این طرح در 10 استان از جمله گلستان اجرا می‌شود.

براتی اهداف کلی طرح «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه» را اطلاع‌رسانی در خصوص اثرات منفی مصرف شیشه و ارتقاء دانش در این خصوص و اصلاح باورهای غلط در خصوص مصرف شیشه عنوان کرد.

به گفته وی، محورهای انتقال پیام این طرح شیوع مصرف شیشه در شهر تهران، فشار گروه همسالان و مصرف تفریحی شیشه هستند.

* طرح «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه» بعد از انتخابات در گلستان اجرا شود

معاون مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه گلستان دومین استان اجرای این طرح است، از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خواست در اجرای این طرح با سازمان بهزیستی گلستان همکاری کنند.

براتی تصریح کرد: بخشی از هزینه‌های اجرای این طرح توسط سازمان بهزیستی تامین شده و تامین بخش دیگر هزینه‌ها نیازمند همکاری سایر ادارات است.

وی افزود: ضرورتی ندارد سایر ادارات هزینه‌های طرح «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه» را به صورت منابع مالی پرداخت کنند، بلکه تامین نیازهای اجرای طرح از جمله تهیه و نصب بنر نیز مفید است.

معاون مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور پیشنهاد داد: با توجه به نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا این طرح پس از انتخابات و قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان در گلستان اجرا شود.

لازم به ذکر است در این جلسه علیرضا جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان و سایر اعضای شورا حضور داشتند.

انتهای پیام/83003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول