اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان خبر داد

شروع ثبت نام فعالان اصحاب رسانه در جشنواره حضرت علی اکبر (ع)

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان از شروع ثبت نام فعالان اصحاب رسانه در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) خبر داد.

شروع ثبت نام فعالان اصحاب رسانه در جشنواره حضرت علی اکبر (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، اسدالله ربانی‌مهر اظهار داشت: جوان و رسانه یکی از بخش‌های جشنواره فرهنگی ـ هنری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) است که فعالین اصحاب رسانه اعم از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و مطبوعات می‌توانند در این بخش ثبت نام کنند .

وی گفت: هدف از برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) معرفی و تشویق استعدادهای برتر از میان جوانان ایران اسلامی است و فعالان عرصه رسانه نیز در این جشنواره مشارکت دارند و بخش جوان و رسانه برای این گروه فعال اجتماعی پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان اضافه کرد : اصحاب رسانه می‌توانند در بخش‌هایی چون خبر، گزارش، یادداشت و سرمقاله، گفت‌وگو، تیتر، عکس، گزارش تصویری و صفحه‌آرایی آثار خود را از خرداد سال 91 تا خرداد سال 92 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: حداکثر زمان ارسال آثار پنجم خرداد ماه است و متقاضیان باید با مراجعه به سایت www.javananeirani.ir ضمن پر کردن فرم ثبت نام در بخش جوان و رسانه ثبت نام کنند.

ربانی‌مهر ابراز داشت: مفاهیم ارزشی، باورها و اعتقادات مذهبی و تعلقات دینی از اولویت خاصی برخوردار هستند و به نفرات اول تا سوم هر بخش با اهداء لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوایز ارزنده تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/89002/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول