اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس:

خبرگزاری فارس دارای جایگاه معتبر رسانه‌ای است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: خبرگزاری فارس منبع و مرجع بسیاری از رسانه‌ها بوده و دارای جایگاه معتبری است.

خبرگزاری فارس دارای جایگاه معتبر رسانه‌ای است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به نقش اثرگذار خبرگزاری فارس در اطلاع‌رسانی بیان داشت: خبرگزاری فارس منبع و مرجع بسیاری از رسانه‌ها است و دارای جایگاه معتبری است.

وی با اعلام اینکه برای به دست آوردن این جایگاه تلاش‌های زیادی انجام شد، تاکید کرد: عملکرد مناسب خبرگزاری فارس جایگاه این رسانه را در کشور قوت بخشید.

ابراهیمی تاکید کرد: فارس منبع و مرجع رسانه‌ها است و دارای جایگاه معتبر در کشوری است.

وی ادامه داد: برخی از سایت‌ها و پایگاه‌ها اقدام به مخابره خبر می‌کنند ولی در حقیقت خبرگزاری فارس مرکز خبری است که دیگران از این پایگاه تقویت می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در برنامه‌های نمایشگاهی خبرگزاری‌ها نیز جایگاه خبرگزاری فارس قابل تحسین بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور تاکید کرد: خبرگزاری فارس منبع تولید اخبار است و در ارتباط با رویکردها در کشور می‌تواند بسترسازی کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه با اشاره به برخی فضاسازی نامناسب در کشور بیان داشت: اگر رسانه‌ها همسو با نظام حرکت کنند کسی نمی‌تواند با ولایت زاویه داشته باشد و زاویه باز کند.

وی یادآور شد: اگر رسانه‌ها در فضای فعلی سکوت کنند و یا روزنه‌ای ایجاد کنند بسترسازی نامناسبی در کشور ایجاد می‌شود که به نفع هیچ گروهی نیست.

این مسئول با اشاره به برخی سهل‌انگاری‌هایی که در ابتدای فتنه 88 در کشور انجام شد، بیان داشت: سهل‌انگاری در مسیر فتنه 88 زمینه را ایجاد کرد که فتنه به کف خیابان کشیده شود.

وی در ادامه به مسئله تایید صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان بررسی تایید صلاحیت‌ها را دارد و همه باید این موضوع را بپذیرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان داشت: وظیفه ما ایجاد بستری برای حضور حداکثری مردم است و باید در این امور به وظیفه خویش عمل کنیم.

وی در پایان بر اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق توسط رسانه‌های مازندران تاکید کرد و گفت: باید مانند جانبازان تا آخرین نفس‌ها در خدمت ولایت و رهبری باشیم.

انتهای پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول