اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور مطرح کرد

رشد قارچ‏گونه رسانه‌های ضد ایرانی در آمریکا / کانون وحدت ملت ایران اسلام و ولایت است

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور از رشد قارچ‏گونه رسانه‌های ضد ایرانی در آمریکا برای تاثیرگذاری بر اذهان عمومی خبر داد و گفت: امروز رقم بدهی آمریکا از 16 تریلیون دلار گذشته است.

رشد قارچ‏گونه رسانه‌های ضد ایرانی در آمریکا / کانون وحدت ملت ایران اسلام و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، مینو اصلانی، در جمع بانوان بسیجی سمنان اظهار داشت: در جبهه اقتصادی، اوضاع اقتصادی جوامع غربی بسیار تاسف‌انگیز و رو به افول است.

وی تصریح کرد: رقم بدهی آمریکا از 16 تریلیون دلار گذشته است؛ کسری بودجه در آمریکا، ورشکستگی اقتصادی و رشد اقتصادی آنها میل به صفر دارد و افزایش موج بیکاری و در عین حال تولید انرژی در غرب بسیار سخت و گران شده است.

اصلانی افزود: یکی از چالش‌های آمریکا، شرکت‌های چند ملیتی هستند و این بحران‌های اقتصادی برای آنها سنگین و غیرقابل جبران خواهد بود.

وی تصریح کرد: در ایران با وجود تحریم‌های شدید و فشارهایی که از سوی استکبار بود؛ به رشد اقتصادی 6/2 درصدی دست پیدا کرده‌ایم و خودکفایی‌های روزافزون کشور در عرصه‌های فنی و افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی از دستاوردهای اقتصادی ایران است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه حماسه سیاسی تأثیر مستقیم بر حماسه اقتصادی دارد، بیان داشت: اگر در انتخابات حضور پرشکوه و حماسی داشته باشیم، قطعا دشمن عقب‌نشینی خواهد کرد؛ همان‏طور که حضرت علی (ع)  درباره نفاق می‌فرمایند «اگر یک قدم جلو بگذاری، آنها یک قدم عقب می‌گذارند و اگر یک قدم عقب بگذاری، آنها یک قدم به جلو می آیند».

اصلانی با اشاره به چالش‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: از جمله این چالش‌ها که در جوامع غربی به وجود آمده، شکاف فرهنگی بین جمعیت و اقوام آمریکایی، فساد اخلاقی، فروپاشی بنیان خانواده، بی‌هویتی و پایان یافتن ایدئولوژی‌های ساختگی و .... است و با توجه به اینکه کانون وحدت ملت ایران اسلام و ولایت بوده و هست، آنها نتوانستند در این زمینه به ملت ایران آسیبی برسانند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود:‌ از جمله دستاوردهای فرهنگی ایران، شکل‌گیری جریانات عظیم فرهنگی در کشورهای اسلامی با الگوبرداری از انقلاب اسلامی، موج جهشی و فزاینده اسلام‌گرایی در غرب و کشورهای آفریقایی، تاثیرگذاری رسانه‌های ایران در کشورهای جهان، ارتباط چشمگیر نخبگان فرهنگی کشور با جمهوری اسلامی و . . . است.

اصلانی اضافه کرد: در این عرصه نیز با مشکلاتی از جانب استکبار مثل تضعیف هویت مذهبی و ملی، رشد قارچ‏گونه رسانه‌های ضد ایرانی در آمریکا، ایجاد تبلیغات و جنجال رسانه‌ای علیه ایران مواجه بوده‌ایم.

انتهای پیام/2249/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول