اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان:

ساز و کار هیئت فوتبال با سایر هیئت‌ها تفاوت دارد

رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان گفت: در سال‌های گذشته به اشتباه مسئولان هیئت‌های فوتبال شهرستان اصفهان به شدت به اداره ورزش و جوانان وابسته شده بودند در حالی که ساز و کار هیئت‌های فوتبال با سایر هیئت‌های دیگر فرق دارد.

ساز و کار هیئت فوتبال با سایر هیئت‌ها تفاوت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا دهقان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر هیئت‌های فوتبال در بخش‌ها و شهرهای تابع اصفهان مستقل کار نکنند با انبوه فعالیت‌هایی که ادارات ورزش و جوانان دارند، مشکلی به مشکلات این ادارات اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه برای افزایش فعالیت هیئت‌های فوتبال بخش ها و شهرهای اصفهان باید وابستگی هیئت‌ها به ادارات ورزش و جوانان  را از بین برد، تصریح کرد: اگر چه فعالیت هیئت‌های فوتبال شهرستانی باید زیر نظر ادارات ورزش و جوانان باشد اما در اصل مستقل عمل می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان درباره وضعیت فوتبال در استان اصفهان اظهار کرد: در تعریف هیئت‌های فوتبال شهرستان آمده که فعالیت اجرایی مربوط به شهرستان برعهده همین هیئت‌هاست و کار ستادی و برنامه ریزی در سطح کلان برعهده هیئت‌های استان باشد، اما هیئت‌ شهرستان اصفهان بنا به مشکلاتی که تاکنون وجود داشته هنوز به این مهم دست پیدا نکرده است.

وی با اشاره به اینکه شاید علت این امر هم به نوع مدیریت روسای قبلی هیئت‌ فوتبال شهرستان اصفهان باز گردد، تصریح کرد: هیئت استان هم از اینکه بخواهد اقدامات مربوط به هیئت فوتبال شهرستان را انجام دهد، راغب نیست اما در طول ده سال گذشته همه حجم کار فوتبال اصفهان را به دوش کشیده است.

دهقان با بیان اینکه در شأن هیئت استان نیست که از کار ستادی غافل و به فعالیت در سطح پائین‌تر معطوف شود، تصریح کرد: برای قانع کردن هیئت‌ استان در واگذاری اختیارات باید در بخش‌ها فعالیت کرد و بعد از آن انتظار و توقعات را بالا برد.

وی ادامه داد: باید در بخش‌ها و شهرهای تابع کار کرد که این حق مسلم جمعیت 700هزار نفری حاضر با امکانات خوب ورزشی موجود در در بخش‌ها است و  بعد توقع پیدا کنیم که هیئت‌ استان اختیارات را به ما واگذار کند.

*برخی مسئولان از فوتبال دل خوشی ندارند

رئیس هیئت‌ فوتبال شهرستان اصفهان با بیان اینکه در سال‌های گذشته بخش‌ها و شهرهای تابع از نگاه مسئولان هیئت‌ شهرستان افتاده بود زیرا منابع مالی موجود در اصفهان در بخش‌ها نیست، خاطر نشان کرد: در برنامه‌ریزی‌های هیئت‌ همه شش بخش و پنج شهر تابع در نظر گرفته شده زیرا معتقدیم سرمایه‌ها و ظرفیت فوتبالی زیادی در بخش‌ها وجود دارد و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید نگاه مسئولان ادارات ورزش و و جوانان نسبت به فوتبال تغییر کند، تاکید کرد: برخی مسئولان از فوتبال دل خوشی ندارند زیرا گمان می‌کنند این رشته تنها مصرف کننده  و هزینه بردار است در حالی که باید راه‌های درآمدزایی را به رؤسای هیئت‌های فوتبال آموخت.

دهقان با تاکید بر اینکه هیئت‌‌های فوتبال باید به سمت ایجاد باشگاه‌ها و جذب خیرین اقدام کنند، گفت: امیدواریم با همکاری، همفکری و همراهی مسئولان در آینده نزدیک شاهد فعالیت مستقل هیئت‌ فوتبال شهرستان اصفهان و بالطبع هیئت‌های بخش‌ها و شهرها باشیم.

به گزارش فارس، دهقان در ادامه به عملکرد هیئت‌ فوتبال شهرستان در هشت ماه گذشته اشاره و بیان کرد: برگزاری داوری درجه سه در شهر هرند، برگزاری مربیگری در رهنان، برگزاری مسابقات لیگ فوتسال در بخش جلگه، برگزاری مسابقات لیگ فوتبال در بخش جرقویه علیا، برگزاری مسابقات فوتبال در چارچوب جام حذفی، برگزاری مسابقات لیگ فوتبال بخش کوهپایه و مسابقات فوتسال با عنوان جام نوروز در بخش جرقویه سفلی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هیئت فوتبال شهرستان اصفهان در این مدت بوده است.

انتهای پیام/63006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول