اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کرمان:

تاکنون 3000 بازی فوتبال در کرمان برگزار شده است/ داوری در فوتبال حرف اول و آخر را می‌زند

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: از 3 هزار بازی که تاکنون توسط هیئت فوتبال استان کرمان برگزار شده است، جز در دو بازی نه به صورت عمد و نه غیرعمد هیچ اتفاقی در زمینه داوری رخ نداده است.

تاکنون 3000 بازی فوتبال در کرمان برگزار شده است/ داوری در فوتبال حرف اول و آخر را می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، مراد حاج‌جعفری بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل فوتبال شهرستان منوجان اظهار داشت: مردم شهرستان منوجان دارای فرهنگ غنی و ارزشمند در مسائل ورزشی هستند که همین امر رسالت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اگر معیار صداقت، سلامت و انصاف وجود داشته باشد، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود، افزود: ما به عنوان مسئولان باید در قبال افرادی که به عنوان اعضا و پیکره جامعه با ما ارتباط دارند، پاسخگو باشیم.

فدراسیون فوتبال بر اساس درخواست هیئت‌های فوتبال شهرستان کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند

حاج‌جعغری با اشاره به اینکه ساختار هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها مورد بازنگری قرار گرفته است، تصریح کرد: فدراسیون فوتبال بر اساس درخواست‌هایی که از هیئت‌های فوتبال شهرستان می‌شود، کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند.

نگاه در فوتبال تمام ورزش‌ها باید اینگونه باشد که در شهرستان‌ها رشد کند

وی با بیان اینکه محرومیت‌ها نباید مانع حداقل خواست‌ها در شهرستان‌ها شود، ابراز داشت: نگاه در فوتبال و تمام ورزش‌ها باید اینگونه باشد که در شهرستان‌ها رشد کند.

فوتبال باید از پایه آغاز شود تا استعدادها مورد شناسایی قرار گیرد و ارائه خدمات برای هیچ شهرستانی تفاوتی ندارد

حاج‌جعفری با تأکید بر اینکه فوتبال باید از پایه آغاز شود تا استعدادها مورد شناسایی قرار گیرد، عنوان کرد: ارائه خدمات برای هیچ شهرستانی تفاوتی ندارد، بلکه بحث سلامت کار است تا هر کس به حق خود برسد و ما نباید مانع آن شویم.

شهرستان منوجان در زمینه فوتبال و سایر ورزش‌ها منطقه‌ای مستعد است

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه برای سالم‌سازی اجتماع باید به ورزش توجه شود، گفت: شهرستان منوجان در زمینه فوتبال و سایر ورزش‌ها منطقه‌ای مستعد است و بازیکنان خوبی دارد که باید فعالیت آن‌ها از باشگاه‌ها آغاز شود.

حاج‌جعفری با اشاره به اینکه از سال 74 هیئت فوتبال کار خود را در زمینه ثبت باشگاه‌ها آغاز و تاکنون نیز دو مرحله طرح ارتقای کیفی برای باشگاه‌ها و هیئت‌ها برگزار کرده است، بیان داشت: مهمانی و میزبانی بازی‌ها در پی توافق باشگاه‌ها صورت می‌گیرد و بر همین اساس باید با یکدیگر تعامل داشته باشند.

تاکنون 3000 بازی فوتبال در کرمان برگزار شده است

وی در بحث ناداوری‌ها در فوتبال اذعان داشت: از 3 هزار بازی که تاکنون توسط هیئت فوتبال استان کرمان برگزار شده است، جز در دو بازی نه به صورت عمد و نه غیرعمد هیچ اتفاقی در زمینه داوری رخ نداده است.

داوری در فوتبال حرف اول و آخر را می‌زند

حاج‌جعفری با تأکید بر اینکه داوری در فوتبال حرف اول و آخر را می‌زند، خاطر نشان کرد: به دلیل تشخیص خود داور یک پایگاه مهم در فوتبال است، اما در صورتی که از وظایف خود عدول کند با وی برخورد می‌شود.

استعداد بازیکنان منوجانی بسیار زیاد است

وی استعداد بازیکنان منوجانی را بسیار زیاد خواند و اظهار داشت: با ابراز تأسف نگاه مدیریت باشگاه‌ها در راستای کشف استعدادها ضعیف است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: برای جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی مجوز مدرسه فوتبال تنها به باشگاه‌ها و افرادی که دارای باشگاه هستند، داده می‌شود.

انتهای پیام/80006/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول