اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز:

می‌خواهم فوتبالم را در سایپا به پایان برسانم

کاپیتان با سابقه تیم فوتبال سایپای البرز گفت: می‌خواهم دوران حرفه‌ای خود را در شهرستان کرج و با سایپا به اتمام برسانم.

می‌خواهم فوتبالم را در سایپا به پایان برسانم

ابراهیم صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مجموعه باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا جزو باشگاه‌های حرفه‌ای کشورمان است و شرایط و امکانات خوبی توسط مدیریت برای فعالیت‌های ورزشی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نگاه مدیران سایپا به ورزش یک نگاه حرفه‌ای است و همین امر موجب شده که تیم‌های مختلف ورزشی این باشگاه و تیم‌های فوتبال سایپا در ورزش کشور دارای حرف و جایگاه بالا باشند.

* جزو نخستین افرادی بودم که قراردادم را با سایپا تمدید کردم

کاپیتان با تجربه نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده لیگ برتر چه برنامه‌ای دارد؟ گفت: من سال‌ها برای سایپا به میدان رفتم و از این تیم خاطرات تلخ و شیرین زیادی داشته و به نوعی خودم را جزو مجموعه باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا می‌دانم.

صادقی تصریح کرد: چندین سال است که در تیم فوتبال این باشگاه و در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته و به تیم‌های دیگر با وجود پیشنهادهایی که در سال‌های گذشته داشتم، فکر نکردم.

وی ادامه داد: پس از پایان فصل 91 – 92 نیز به هیچ پیشنهادی پاسخ نداده و همه امور را بر عهده مدیریت باشگاه گذاشتم و خوشبختانه آنها نیز به تمدید قرارداد علاقه داشتند.

هافبک نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان افزود: پس از پیشنهاد باشگاه بلافاصله قرارداد خود را تمدید کردم و جزو نخستین بازیکنانی بودم که با سایپای البرز به توافق نهایی رسیدیم.

صادقی اظهار داشت: من دلایل خودم را برای این تمدید قرارداد داشتم و می‌خواهم پس از چندین سال حضور در لیگ برتر با پیراهن سایپا، دوران فوتبالم را در همین باشگاه به پایان برسانم.

وی با تاکید بر اینکه به فکر خداحافظی از فوتبال نیست، گفت: تا آنجایی که توان داشته باشم و بتوانم در خدمت تیم باشم به فوتبال حرفه‌ای خود ادامه داده و به طور قطع اگر روزی متوجه شوم که برای تیم خود موثر نیستم، خداحافظی می‌کنم.

صادقی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم در لیگ برتر فصل 92 – 93 برای سایپای البرز و مردم خوب این استان موثر بوده و گوشه‌ای از محبت هواداران را جبران کنم.

انتهای پیام/64001/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول