اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شوشتر:

باشگاه‌های فوتبال شوشتر وضعیت اسفناکی دارند

رئیس هیئت فوتبال شوشتر از اوضاع اسفناک باشگاه‌های شوشتر خبر داد و گفت: وضعیت باشگاه‌های فوتبال شهرستان مناسب نیست.

باشگاه‌های فوتبال شوشتر وضعیت اسفناکی دارند

حسین نبی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: باشگاه‌های فوتبال شوشتر به دلیل نداشتن اسپانسر مالی و حمایت‌های مسئولان در وضعیت نامناسبی قرار دارند.

وی با توجه به نامطلوب بودن حمایت‌های لازم از باشگاه‌های شهرستان افزود: اکثر باشگاه‌های شوشتر در راستای رسیدن به اهداف خود برای تامین نیازهای ورزش دوستان منطقه در حرکتی خودجوش به صورت شخصی اداره می‌شوند.

نبی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر سعی و تلاش مسئولان تربیت بدنی شهرستان شوشتر برای رفع نیازها و امکانات سالن‌های ورزشی در این شهرستان باشگاه‌ها به دلیل عدم حمایت‌های لازم از جانب مسئولان استانی هنوز توانمندی لازم را برای این مهم کسب نکردند.

رئیس هیئت فوتبال شوشتر تصریح کرد: این اوضاع نابه‌سامان در پیشرفت ورزش شوشتر تاثیر مستقیم داشته به نحوی که حتی قادر به تهیه امکانات لازم برای شرکت در مسابقات استانی و حتی کشوری به شکل مناسب نیستیم.

وی با بیان برخی از موفقیت‌های ورزشکاران شوشتر در سال‌های اخیر با وجود مشکلات متعدد اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در عرصه ورزش فوتبال است که می‌توان با حمایت مسئولان این استعدادها را به ثمر نشاند و شاهد پیشرفت آن‌ها در آینده نزدیک بود.

نبی‌زاده در ادامه به فعالیت تیم فوتسال بانوان در شوشتر اشاره کرد و گفت: این تیم از جمله تیم‌هایی است که موفقیت‌های زیادی را کسب کرده ولی به دلیل نداشتن اسپانسر با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است.

وی در پایان خواستار حمایت مسئولان از ورزش شوشتر شد و گفت: بدون حمایت جدی نمی‌توان کشتی ورزش را در شوشتر به ساحل افتخارات رساند.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول