اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح ساختمان جدید هیئت فوتبال آذربایجان ‌شرقی‌ با حضور کفاشیان

با حضور رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، ساختمان جدید هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید هیئت فوتبال آذربایجان ‌شرقی‌ با حضور کفاشیان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی کفاشیان عصر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید هیئت فوتبال استان اظهار کرد: در چند سال اخیر در فوتبال تبریز کارهایی خوبی انجام شده است و فوتبال تبریز و آذربایجان‌شرقی پیشرفت خوبی داشته و امروز به یکی از پایگاه‌های اصلی فوتبال کشور تبدیل شده است.

وی افزود: توجه به فوتبال در رده‌های پایه سبب رونق این ورزش در این منطقه شده و در آینده نزدیک شاهد حضور ملی پوشان زیادی از تبریز و آذربایجان‌ شرقی در تیم‌های ملی کشور خواهیم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور نوید پیشرفت فوتبال بانوان این منطقه را داد و خاطرنشان کرد: قرار است یکی از زمین‌های چمن مصنوعی تبریز به بانوان اختصاص یابد تا امکان انجام این ورزش برای بانوان تبریزی نیز فراهم شود.

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی نیز در مراسم افتتاح ساختمان جدید این هیئت گفت: با توسعه  فوتبال در تمام بخش‌ها، لزوم یک ساختمان جدید و بزرگ‌تر برای هیئت فوتبال تبریز احساس می‌شد.

وی افزود: در زمان ریاست اول آقای اسبقیان در  ورزش و جوانان استان زمینی از سوی این اداره کل برای ساخت ساختمان هیئت فوتبال استان در نظر گرفته شد که سال گذشته کلنگ ساخت این ساختمان توسط آقای تاج به زمین زده شد.

ششگلانی هزینه ساخت این ساختمان را 650 میلیون تومان ذکر کرد و  افزود: مقرر هیات فوتبال  استان  در 4 طبقه و به مساحت 1024 متر مربع آماده افتتاح است.

وی تامین هزینه‌های ساخت را از سوی هیات فوتبال استان ذکر کرد و یادآور شد: در ساخت و تکمیل این مجموعه بسیاری از ارگان‌های دولتی مانند اداره برق مشارکت داشته و جا دارد از شهرداری‌های منطقه یک، سه و چهار  که در ساخت این مجموعه کمک هیئت فوتبال بودند، تقدیر و قدردانی شود.

ششگلانی در مورد عملکرد هیئت فوتبال استان نیز عنوان کرد: 10سال پیش مبلغ 25 میلیون تومان از سوی فدراسیون فوتبال به این هیئت کمک شده بود و هیات فوتبال استان با درآمد زایی خود موفق به ساخت این ساختمان شد.

رئیس هیئت فوتبال استان همچنین از تکمیل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دفاتر هیات فوتبال  شهرستانها‌ی آذربایجان شرقی خبر داد. 

انتهای پیام/60002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول