اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی در چابهار

رئیس تربیت بدنی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، مسابقات فوتبال ساحلی با حضور هشت تیم در چابهار برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، سیاوش پیروزی در این زمینه اظهار داشت: کمیته فوتبال ساحلی بسیج استان نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی این رشته را به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در چابهار برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: کمیته فوتبال ساحلی بسیج که اخیراً زیرنظر احسان محمدی صادق کار خود را آغاز کرده است در نخستین حرکت جدی خود پیشنهاد برگزاری مسابقاتی را با عنوان گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر در چابهار ارائه داد که پس از بررسی با آن موافقت شد.

رئیس تربیت‌بدنی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: علی‌رغم کمبود زمان برای برگزاری این مسابقات، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد و این رقابت‌ها قرار است از امروز پنجشنبه دوم و جمعه سوم خردادماه در پلاژ ساحلی چابهار برگزار شود.

پیروزی بیان کرد: تقریباً برای اکثر شهرهای استان دعوتنامه ارسال شده که تاکنون حضور تیم‌های زهک، خاش، سراوان، مهرستان، ایرانشهر، کنارک و دو تیم از چابهار در این مسابقات قطعی شده است.

وی گفت: سیستان و بلوچستان دارای زمینه‌های لازم برای توسعه فوتبال ساحلی است متأسفانه تاکنون از قابلیت‌های ساحلی به ویژه در جنوب استان استفاده مناسبی در بخش ورزش نشده است و امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی بتوانیم ضمن ایجاد وحدت و همدلی بین ورزشکاران به رشد ورزش قهرمانی استان نیز کمک کنیم.

رئیس تربیت‌بدنی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: این واحد تربیت بدنی در اکثر رشته‌های ورزشی، کمیته‌هایی را تشکیل داده و امیدواریم با حضور نیروهای جوان و با انگیزه در بخش ورزش بسیج گام‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام/75002/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول