اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منوجانی‌ها از داشتن زمین فوتبال محروم هستند

فرماندار منوجان: حمایت از ورزش فوتبال لازم و ضروری است

فرماندار منوجان گفت: حمایت از ورزش فوتبال لازم و ضروری است، همچنین کمک به ثبت باشگاه‌ها از طریق کمیته‌هایی که در فوتبال وجود دارد، باید انجام شود.

فرماندار منوجان: حمایت از ورزش فوتبال لازم و ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری در جلسه بررسی مسائل فوتبال این شهرستان اظهار داشت: ما باید نگاه کلی به ورزش داشته باشیم، زیرا هدف از فوتبال یا هر ورزش دیگری سلامتی افراد است.

وی ورزش را یکی از ابزار انتقال فرهنگ‌ها دانست و افزود: ورزش راهی برای دوستی و انتقال ارزش‌های انسانی است و می‌توان با استفاده از آن بسیاری از ویژگی‌های مثبت و جوانمردی‌ها را ترویج داد.

تشکری در زمینه آموزش در ورزش فوتبال تصریح کرد: باید مربیان در این مورد آموزش داده شوند و تمام باشگاه‌ها نیز شناسنامه‌دار شوند تا حداقل اطلاعات را داشته باشند.

وی برگزاری کلاس‌های فنی برای مربیان و داوران را جزو نیازهای ضروری شهرستان منوجان دانست و ابراز داشت: حمایت از ورزش فوتبال لازم و ضروری است، همچنین کمک به ثبت باشگاه‌ها از طریق کمیته‌هایی که در فوتبال وجود دارد، باید انجام شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان منوجان نیز در این جلسه اظهار داشت: ورزش فوتبال در این شهرستان با سابقه است و پیشینه چند ساله دارد، اما از داشتن حتی یک زمین فوتبال محروم هستند به همین دلیل باید به مطالبات ورزشی آن توجه بیشتری شود.

مهدی ارمبین عنوان کرد: نبودن تجهیزات و امکانات کافی و هزینه‌های جانبی آن در این شهرستان مشکلاتی را به وجود آورده که رفع آن‌ها نیازمند پیگیری هیئت فوتبال استان کرمان است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان منوجان نیز در جلسه بررسی مسائل فوتبال این شهرستان با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه هیئت فوتبال اظهار داشت: مشکلات فوتبال این منطقه آسیب‌شناسی و دفتر مستقل هیئت فوتبال راه‌اندازی شده است.

حسین اوژند با بیان اینکه کمیته‌های مختلف را در فوتبال فعال کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: اکنون 14 کمیته در هیئت فوتبال شهرستان منوجان فعال شده است.

انتهای پیام/80006/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول