اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

تخریب دیگران در انتخابات قابل توجیه نیست

امام جمعه بوکان گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری حق تبلیغ خود و ارائه برنامه‌هایشان را دارند ولی اجازه تخریب دیگران را ندارند.

تخریب دیگران در انتخابات قابل توجیه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بوکان، اظهار داشت: کاندیداهای ریاست جمهوری حق تبلیغ خود و ارائه برنامه‌هایشان را دارند ولی به هیچ وجه تخریب دیگران قابل توجیه نیست.

وی همه مردم را به بصیرت و هوشیاری دعوت و ادامه داد: خداوند متعال به وسیله قرآن، رسولان و ائمه علیهم السلام، حجت را برای ما آشکار کرده است و هر که از این بصیرت‌ها بی بهره باشد از او به عنوان انسان نابینایی یاد شده که توان تشخیص راه حق از باطل را ندارد.

خلیفه‌زاده به لزوم بصیرت مسلمانان ایران در امر انتخابات اشاره کرد و افزود: لازم است همه ملت ایران به صحنه بیایند و با بصیرت و آگاهی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: مردم باید با انتخاب شخص مفید برای نظام و اسلام، در راستای سرافرازی و تعالی کشور عزیزمان گام بردارند.

خلیفه‌زاده حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانه اتحاد و انسجام آنان دانست و تصریح کرد: اکنون دشمن از همین یکپارچگی ملت ایران هراس دارد.

وی ادامه داد: شکی نیست که مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای، بار دیگر لرزه به جان دشمنان کشور می‌اندازند.

وی خطاب به کاندیدای ریاست جمهوری، گفت: تبلیغ و معرفی برنامه‌های خود به دیگران وظیفه اصلی کاندیداها در دوران تبلیغات است، اما تخریب دیگران به هیچ وجه در شان مردم ایران و بالاخص کاندیدای ریاست جمهوری نیست.

انتهای پیام/61001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول