اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

شرکت فعال و پرشور در انتخابات جهاد است‌

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت فعال و پرشور در انتخابات و خلق حماسه سیاسی و به طبع آن حماسه اقتصادی خود یک جهاد است.

شرکت فعال و پرشور در انتخابات جهاد است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی در همایش پدران آسمانی اظهار داشت: کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند نمرده‌اند بلکه ما از درک حیات آنها عاجز هستیم.

وی از سرکشی نزدیک به 600 خانواده شهید در استان خبر داد و گفت: در طول سه سال خدمت در استان چهار محال و بختیاری و دیدار و صحبت با خانواده ایثارگران به کرات شنیده‌ام که خانواده شهدا می‌گفتند ما با پدرانمان ارتباط مستقیم داریم.

عنابستانی با اشاره به اینکه نباید از اسطوره‌هایی دور از ذهن ساخت، خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از دستگاه‌های فرهنگی استان شهدا را برای نسل جوان به گونه غیرقابل دست یافتن توصیف می‌کنند.

وی افزود: شهدا نیز همانند ما افراد زمینی بودند ولی با ایمان وافر خود ثابت کردند که در عین زمینی بودن می‌توان به آسمان اتصال داشت.

استاندار اعتقاد راسخ را رمز از فرش به عرش رسیدن شهدا دانست و اذعان داشت: بسیاری از شهدا از فرصت انسان واقعی بودن استفاده کردند و امروز به معنای واقعی به الگویی بی‌نظیر برای نسل بعد مبدل شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه برای آسمانی شدن حتما نیاز به شرکت در جنگ مسلحانه نیست، تاکید کرد: حتما لازم نیست جنگی صورت بگیرد. بلکه جهاد برای فرد معتقد و مومن تمام‌شدنی نیست.

وی ادامه داد: شرکت فعال و پرشور در انتخابات و خلق حماسه سیاسی و به طبع آن حماسه اقتصادی خود یک جهاد است.

به گزارش فارس در این همایش استاندار چهارمحال و بختیاری، مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استان به همراه خانواده شهدا حضور داشتند و بعد از اتمام مراسم، برای تجدید میثاق با شهدا به گلزار شهدا رفتند.

انتهای پیام/68006/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول