اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت "منشور دولت متمم" صورت می‌گیرد

شرکت ولایتی در همایش یک‌هزار نفری روسای ستاد انتخاباتی استان‌های خراسان

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در استان‌های خراسان از برگزاری همایش هزار نفری روسای ستادهای استان‌های خراسان با حضور ولایتی در هفته آینده خبر داد.

شرکت ولایتی در همایش یک‌هزار نفری روسای ستاد انتخاباتی استان‌های خراسان

حجت‌الاسلام مهدی حکم‌آبادی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با نخستین جلسه رسمی انتخاباتی ولایتی در استان‌های خراسان که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: جلسه روز گذشته با هدف برنامه‌ریزی برای همایش هزار نفری روسای ستادهای استان‌های خراسان که در هفته آینده با حضور علی‌اکبر ولایتی تشکیل می‌شود، برگزار شد.

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در استان‌های خراسان افزود: در همایش هزار نفری، منشور دولت متمم و تفسیر آن برای روسای ستادهای انتخاباتی ولایتی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: در این جلسه عبدالرضا مصری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به تفسیر و بیان چهارچوب منشور دولت متمم پرداخت.

حکم‌آبادی با اشاره به تبلیغات ستاد انتخاباتی ولایتی در خراسان گفت: با سازماندهی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کارهای عملیاتی برای تبلیغات شروع شده تا از روز شنبه با آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی فعالیت‌های خود را اجرایی کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در استان‌های خراسان تصریح کرد: 120 ستاد تبلیغات انتخاباتی در استان‌های خراسان و 35 ستاد حضوری و 65 ستاد عبوری در مشهد مقدس کار تبلیغاتی ولایتی را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/70022/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول