اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تحت تاثیر یکدیگر قرار نگیرند

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: نخستین بار است که دو انتخابات محلی و ملی همزمان برگزار می‌شود و باید به گونه‌ای تدبیر کنیم که هیچ کدام از این انتخابات دیگری را تحت تاثیر قرار ندهد و هر دو مهم هستند.

انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تحت تاثیر یکدیگر قرار نگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسن پرآور در جمع مردم و مسئولان شهر برازجان در مصلای این شهر اظهار داشت: مشارکت گسترده و باشکوه در انتخابات امر مهمی است که مسئولان و مردم باید برای تحقق آن تلاش کنند.

وی افزود: در استان بوشهر ساز و کارهای لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات فراهم شده و به فضل خدا شاهد انتخاباتی بی‌نظیر با مشارکت بالای مردم خواهیم بود.

پرآور خاطر نشان کرد: اگر با حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه سیاسی ایجاد شود، حماسه اقتصادی نیز رقم خواهد خورد و باعث می‌شود که تحریم‌ها و فشارهای دشمنان بر این نظام به یأس و ناامیدی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: استکبار و ایادی آن در داخل و خارج چشم طمع به انقلاب ما دوخته‌اند و به دنبال این هستند که انقلاب را ساقط کنند.

پرآور بیان کرد: دشمنان وقتی دیدند نمی‌توانند با جنگ سخت در مقابل ملت ایران بایستند با راه‌اندازی جنگ نرم و فرهنگی برای شکست نظام اسلامی توطئه‌چینی می‌کنند.

این مسئول ابراز داشت: توطئه دشمنان یکی پس از دیگری با تدبیر امام(ره) و ولایت فقیه و حضور مردم خنثی شده است و ما تا مطیع رهبر و ولایت هستیم، از دشمنان هراسی نداریم و این انقلاب همچنان به راه خود ادامه می‌دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر افزود: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا وارد مرحله زمانبندی خود شده است و در استان همه امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی فراهم است.

پرآور گفت: حماسه سیاسی امسال به این دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که حضور حداکثری ما در انتخابات باعث می‌شود نمایندگان ما با دست پر پای میز مذاکره با 1+5 حاضر شوند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: نخستین بار است که دو انتخابات محلی و ملی همزمان برگزار می‌شود و باید به گونه‌ای تدبیر کنیم که هیچ کدام از این انتخابات دیگری را تحت تاثیر قرار ندهد و هر دو مهم هستند.

پرآور اضافه کرد: توجه به شاخص‌های مقام معظم رهبری در انتخاب فرد اصلح از ملاک‌های مهم انتخابات است.

وی یادآور شد: مسئولان اجرایی انتخابات در استان از آمادگی مطلوبی برای برگزاری انتخاباتی پرشور برخوردار هستند.

انتهای پیام/2452/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول