اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

ستاد انتخاباتی ولایتی در شهرستان جم راه‌اندازی شد

در مراسمی با حضور مسئولان کمیته‌های مختلف و جمعی از مردم، ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در شهرستان جم راه‌اندازی شد.

ستاد انتخاباتی ولایتی در شهرستان جم راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، مسئول ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در شهرستان جم صبح امروز در حاشیه راه‌اندازی ستاد دکتر ولایتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز همزمان با سالروز فتح خرمشهر و همگام با تمام ستادهای دکتر ولایتی در کشور این ستاد راه‌اندازی شده است.

حسین شهیدزاده افزود: در مشی ما اصل بر ولایت‌پذیری بوده و نکته‌ اتکای ما اخلاق‌مداری است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی در ارتباط با برنامه‌های در نظر گرفته شده برای فعالیت این ستاد خاطر نشان کرد: رویکرد ما در ستاد مردمی ولایتی یک رویکرد تبلیغی نیست چون اعتقاد داریم شخص با کارنامه‌ای همچون علی‌اکبر ولایتی نیاز به تبلیغ ندارد و هدف اصلی ما معرفی ایشان برای آحاد اقشار جامعه است.

شهیدزاده ادامه داد: رویه‌ ما این‌ است که هیچ رقیبی را تخریب نکرده و با احترام تام و تمام به همه نامزدهای انتخاباتی به معرفی کاندیدای مورد نظر خود خواهیم پرداخت و اعتقاد راسخ بر این داریم که اخلاق در عرصه‌ انتخابات را فدای هیچ امری نکنیم و همچون شخص ولایتی که مورد حمایتمان است در کمال آرامش و متانت اهداف انتخاباتی خود را دنبال می‌کنیم.

مسئول ستاد علی‌اکبر ولایتی در شهرستان جم با بیان اینکه هر کس به‌ نام ستاد ولایتی در صدد تخریب سایر نامزدها برآید در زمره‌ ستاد نخواهد بود و از ما نیست تصریح کرد: اخلاق‌مداری مهم‌ترین مسئله در تبلیغات انتخاباتی است.

شهیدزاده در پاسخ به سئوالی در ارتباط با احتمال کناره‌گیری ولایتی از انتخابات به نفع کاندیدای دیگری از اصولگرایان متذکر شد: بنا بر فرموده شخص دکتر ولایتی ایشان تا آخرین لحظه در صحنه حضور داشته و به نفع هیچ نامزدی کناره‌گیری نخواهد کرد و تا آخرین لحظه خواهند ماند.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول