اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

میزان مشارکت در انتخابات ایران بالاتر از سایر کشورهاست

معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: در بسیاری از کشورها که ادعای دموکراسی دارند میزان مشارکت مردم حدود 30 تا 40 درصد است و در ایران اسلامی در 34 سال گذشته 33 انتخابات برگزار شده و میزان مشارکت بین 60 تا 70 درصد بوده است.

میزان مشارکت در انتخابات ایران بالاتر از سایر کشورهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور صبح امروز در جمع دانشجویان اعتکاف‌کننده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: حضور این تعداد دانشجو در مراسمات اعتکاف اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد و در واقع شما دانشجویان مومن و معتقد و انقلابی رویش‌های انقلاب هستید.

وی افزود: طی 34 سال گذشته همواره دانشجویان ما در دانشگاه‌ها مورد آماج حمله دشمن در زمینه‌های مختلف هستند و حضور بی‌نظیر این دانشجویان در مراسم معنوی اعتکاف نشان دهنده شکست دشمن در تهاجم فرهنگی و نشان دهنده اعتقادات بالای شما دانشجویان است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: 3 روز از دنیا بریدن با زبان روزه، پرداختن به تلاوت قرآن، توسل به ائمه اطهار(ع) و خداوند و برپایی نماز در این ایام برای جوان دانشجوی ما ارزشمند است و امیدوار هستیم همواره شاهد استقبال جوانان از مراسمات معنوی باشیم.

پرآور با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات تصریح کرد: در آستانه خلق یک حماسه سیاسی بزرگ هستیم و بدون تردید به هر میزان که مشارکت در این انتخابات بالاتر باشد نشان از مقبولیت نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: برخی به دنبال این هستند که توی دل مردم را خالی کنند و نگذارند مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند که البته اطمینان داریم بار دیگر با حضور میلیونی مردم حماسه‌ای بزرگ خلق می‌شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با مقایسه مشارکت مردم ایران در انتخابات با سایر انتخابات‌ در دنیا افزود: در بسیاری از کشورها که ادعای دموکراسی دارند میزان مشارکت مردم حدود 30 تا 40 درصد است و در ایران اسلامی در 34 سال گذشته 33 انتخابات برگزار شده و میزان مشارکت بین 60 تا 70 درصد بوده و این نشان دهنده دموکراسی در ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: مشارکت بالای مردم مهم‌ترین اولویت است و انتخاب اصلح نیز اولویت دوم در انتخابات است و همه باید در این راه تلاش کنیم.

این مسئول گفت: باید از بین فرمایشات مقام معظم رهبری کاندید اصلح را انتخاب کنیم و همواره باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم.

پرآور همچنین با اشاره به سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر به فرموده امام راحل و عظیم‌الشان، خداوند امدادهای غیبی را برای رزمندگان ما فرستاد و در واقع خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی گفت: فتح خرمشهر حماسه‌ای بی‌نظیر بود که توسط رزمندگان خلق شد و تمام دنیا را به تعجب واداشت و باید همواره قدردان شهدای والامقام باشیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر ابراز داشت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان امری ضروری است و باید جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز در این آیین اظهار داشت: برنامه اعتکاف امسال در این دانشگاه با برنامه‌ریزی بسیار خوبی اجرایی شده و شاهد استقبال بسیار خوب دانشجویان هستیم.

غلامرضا حیدری افزود: جذب جوانان دانشجو به سمت برنامه‌های فرهنگی و دینی اهمیت زیادی دارد و این مهم باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد تا شاهد رشد معنویت و اخلاق اسلامی در بین دانشجویان باشیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول