اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

ایلام آماده 100 درصدی برگزاری انتخابات است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: با تدابیر اندیشیده شده ایلام آماده 100 درصدی برگزاری انتخابات است.

ایلام آماده 100 درصدی برگزاری انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا صبح امروز در همایش فرمانداران شهرستان‌های استان ایلام اظهار داشت: در حال حاضر وارد روند اجرایی انتخابات در استان ایلام شده‌ایم.

وی ادامه داد: تمام بسترهای لازم برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط در گوشه گوشه استان ایلام فراهم است.

این مسئول به همدلی و تلاش مضاعف هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی برای اجرای دقیق برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: همه به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور هستیم.  

حماسه سیاسی در استان ایلام به معنای واقعی محقق می‌شود

بهرام‌نیا تصریح کرد: مردم اطمینان داشته باشند که در این دوره تمام ساز و کارهای قانونی برای برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی فراهم است و یقینا با همکاری ، همدلی و وحدت مردم و مسئولان حماسه سیاسی به معنای واقعی تحقق خواهد یافت.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام به حساسیت این دوره از انتخابات در استان اشاره کرد و گفت: همزمانی سه انتخابات باهم در استان بی‌سابقه بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: بنابراین با وجود این مهم با تلاش مسئولان و مردم مشکلی در برگزاری انتخابات نخواهیم داشت.

این مسئول خطاب به مسئولان شرکت‌کننده در این گردهمایی اضافه کرد: مسئولان به ویژه فرمانداران و بخشداران قدر لحظه لحظه مسئولیت خود و خدمت به مردم را بدانند و تا لحظه آخر مسئولیت به مردم خدمت کنند و لحظه‌ای در خدمتگزاری کوتاهی نکنند.

مسئولان ارائه خدمات به مردم را در حین برگزاری انتخابات فراموش نکنند

بهرام‌نیا با مهم خواندن اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان تصریح کرد: افزون بر برگزاری روند اجرایی انتخابات از دیگر کارها به ویژه رسیدگی به معیشت، بازار و خدمات عمومی در این ایام نباید غافل ماند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام قانون و اجرای دقیق آن را در انتخابات مهم‌ترین اصل و نقشه راه عوامل اجرایی دانست و گفت: فرمانداران با تدوین برنامه و برگزاری جلسات لازم قوانین مربوط به انتخابات را به کاندیداها، عوامل اجرایی و نظارتی تبیین کنند.

وی با بررسی مسائل و موارد مربوط به انتخابات در هر یک از شهرستان‌ها ادامه داد: به صورت روزانه مسائل مربوط به انتخابات باید رصد شود.

کوتاهی ادارات استان در برپایی انتخابات پذیرفته نیست

این مسئول با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان در امر برگزاری انتخابات اضافه کرد: همه موظف به همکاری با ستاد انتخابات هستند و این عین قانون است و کوتاهی هیچ یک از دستگاه‌ها در امر انتخابات پذیرفته نیست.

بهرام‌نیا افزود: وقتی دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم ایران است اتحاد و همدلی مردم و مسئولان در درون نظام بیشتر خواهد شد و این در طول تاریخ به اثبات رسیده که فشارهای دشمن به انقلاب اسلامی نتیجه عکس خواهد داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام متذکر شد: 14 هزار نفر کار برگزاری انتخابات در استان ایلام را عهده‌دار هستند و اکنون تمام تمهیدات لازم برای برپایی انتخابات اندیشیده شده است.

وی در پایان اذعان داشت: در این دوره از انتخابات رای‌دهندگان باید علاوه بر شناسنامه کارت ملی را برای اخذ رای به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/2246/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول