اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ملت ایران در برابر توطئه‌های جیره خواران غرب می‌ایستند

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ملت ایران با هوشیاری تمام، در برابر توطئه‌های جیره خواران غرب می‌ایستند و آن‌ها را خنثی می‌کنند.

ملت ایران در برابر توطئه‌های جیره خواران غرب می‌ایستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد مولی‌‌الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر، اظهار داشت: ملت ایران با هوشیاری تمام، در برابر توطئه‌های جیره خواران غرب می‌ایستند و آن‌ها را خنثی می‌کنند.

وی به عظمت ولادت حضرت علی(ع) در خانه کعبه اشاره کرد و افزود: عزت کعبه به خاطر علی (ع) است چرا که هر کس به ولایت او معتقد نباشد، کعبه برایش به مانند سنگ و گل است.

باقری با اشاره به آغاز ایام مبارک اعتکاف، عنوان کرد: اعتکاف به عنوان رگ حیاتی ما مسلمانان است و همه باید سعی کنیم از برکات آن بی بهره نمانیم.

وی به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: نه تنها وجهه داخلی، بلکه وجهه بین‌المللی ما نیز به انتخابات بستگی دارد.

باقری افزود: رئیس جمهور مجری قانون در کشور است که شورای نگهبان هم جزئی از همان قانون محسوب می‌شود، لذا احترام رد صلاحیت شدگان به نظر شورای نگهبان، احترام به همان قانونی است که قرار بود مجری آن باشند.

وی مردم را به اتحاد و پرهیز از دوگانگی دعوت کرد و گفت: حزب‌الله و به ویژه بسیجیان و مومنان که گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، قطعا با هوشیاری خود اجازه نمی‌دهند جیره خواران غرب بار دیگر فتنه‌هایی مشابه فتنه 88 را در کشور به راه بیندازند و مطمئنا توطئه‌های دشمنان را با دقت رصد و خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/61001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول