اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی استان قم خبر داد

افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در روز مقاومت

مسئول بسیج سازندگی استان قم از بهره‌برداری از سه پروژه عمرانی در مناطق محروم استان قم در سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در روز مقاومت

سید حسین فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی به تشریح برنامه‌های بسیج سازندگی استان قم در این روز پرداخت و اظهار داشت: در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، جهادگران عرصه سازندگی در بسیج سازندگی استان قم در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم استان سه پروژه را به بهره‌برداری خواهند رساند.

وی ادامه داد: نخستین پروژه مربوط به بهره‌برداری از خط لوله انتقال آب به روستای صادق آباد (کلاغ نشین) از توابع بخش جعفریه است که تا پیش از این آب آشامیدنی این روستا با مشکلات فراوان، به صورت روزانه توسط تانک حمل آب تأمین می‌شد که پروژه آب‌رسانی به این روستا به همت و پیگیری مدیریت فنی و منابع طبیعی بسیج سازندگی استان قم و با مشارکت شرکت آبفار به بهره‌برداری می‌رسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم افزود: دومین پروژه مربوط به برق‌رسانی و انتقال آب به روستای سفت از توابع شهر دستجرد است که اعتبار این پروژه توسط بسیج سازندگی تأمین شده و با مشارکت شرکت آبفار به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده است.

فرهادی در ادامه از احداث یک باب ساختمان دهیاری در روستای جنت آباد خبر داد و گفت: این روستا از توابع شهر قنوات است که نبود ساختمان دهیاری مشکلات متعددی را برای خدمت‌رسانی به ساکنین این روستا ایجاد کرده بود و با توجه به اینکه اعتبار اختصاص یافته از سوی استانداری برای احداث این ساختمان کافی نبود، بسیج سازندگی با توجه به وظیفه خود در خدمت‌رسانی به مناطق محروم اجرای این پروژه را با همان اعتبار پذیرفت و احداث کرد که ان‌شاءالله این ساختمان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان با بیان اینکه بسیج سازندگی استان قم 24 پروژه در شش ماهه اول سال جاری در دست اجرا دارد خاطرنشان کرد: با همت جهادگران این پروژه‌ها نیز طبق زمان‌بندی صورت گرفته به بهره‌برداری رسیده و گامی هر چند کوچک در راستای محرومیت‌زدایی از چهره استان قم برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/78009/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول