اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج فرهنگیان کشور تاکید کرد

چراغ روشنگری نسل جوان در دست فرهنگیان/ منطق و مقاومت بزرگترین هدیه امام به مردم

رئیس بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه نسل جوان با تبلیغات دشمن دچار سردرگمی‌هایی شده که نیاز به روشنگری دارد، گفت: چراغ روشنگری این نسل امروز در دست مربیان و فرهنگیان کشور است.

چراغ روشنگری نسل جوان در دست فرهنگیان/ منطق و مقاومت بزرگترین هدیه امام به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، شعبانعلی رمضانیان، بعد از ظهر امروز در جمع فرهنگیان بسیجی یزد اظهار داشت: فرهنگیان در مسیر روشنگری و آگاهی دادن به نسل جوان امروز وظیفه‌ای خطیر و بزرگ بر عهده دارند و باید در این راه بدون واهمه و با عزمی راسخ وارد شوند و رسالت خود را به درستی انجام دهند.

وی تاکید کرد: دشمنان امروز از جوانان ما به عنوان سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند کشور، به عنوان طعمه استفاده کرده و برای اینکه عقاید خود را به نظام تحمیل کند، درصدد نفوذ بر فکر و اندیشه جوانان است.

رمضانیان خاطرنشان کرد: دشمن امروز در طمع عقاید و فرهنگ جوانان ایران اسلامی است و فرهنگیان بیش از سایر اقشار جامعه در مقابل جلوگیری از صید افکار و اندیشه‌های آنها وظیفه دارند.

وی تاکید کرد: فرهنگیان باید با مطالعه و پژوهش، علم خود را به طور دائم به روز رسانی کنند و از این طریق از ورود هجمه‌های دشمن جلوگیری کنند.

رمضانیان تصریح کرد: وقتی باور،‌ فرهنگ و عقیده جوان ایرانی هم‌رنگ بیگانگان شد، به تدریج کل کشور به سمت فرهنگ بیگانه می‌رود و این آغاز مشکلات ما خواهد بود.

وی عنوان کرد: دشمن برای تضعیف نظام کارهایی انجام داده که بسیاری از آنها به ذهن‌ها خطور نمی‌کند اما لازم است برای خواندن دست دشمن، بیش از اکنون هوشیار و آگاه باشیم.

رمضانیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی خاطرنشان کرد: خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، نیازمند روشنگری و بیان حقایق است.

وی تاکید کرد: برای اینکه حماسه سیاسی و اقتصادی محقق شود، باید بازی‌های پشت پرده دشمن رو و توطئه‌های او برای مردم تبیین شود تا مردم بدانند دشمن از چه دسایسی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند.

رئیس بسیج فرهنگیان کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یزد و مردم هوشیار و آگاه این استان بیان کرد: یزد از بهترین استان‌های کشور است و فرهنگیان و جوانان آن از هوشیارترین و آگاه‌ترین اقشار جامعه هستند.

وی تاکید کرد: این ویژگی باید در بین تمام اقشار جامعه باشد و بدانیم دشمن کجا و چگونه برای تضعیف نظام، عقاید و فرهنگ مردم اقدام می‌کند.

رمضانیان خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که با مطالعه بیشتر و دقت در این امور از موفقیت دشمن در دستیابی به اهداف شومش جلوگیری کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: بسیجیان باید مطالعه و پژوهش را سرلوحه کار خود قرار دهند تا با تمرکز امور خود را پیش ببرند.

رمضانیان عنوان کرد: سال‌ها در جبهه جنگی که از سوی دشمن به ما تحمیل شده بود، این طور وانمود شد که ما امکان پیروزی و موفقیت نداریم اما امام خمینی (ره) این قالب را شکستند و منطق مقاومت را به ما هدیه کردند منطقی که ما باید در مقابل کمبود امکانات و بودجه مقاوم و همیشه امیدوار باشیم و با رمز ما می‌توانیم به کار خود ادامه دهیم و اگر به این باور برسیم، می‌توانیم حتما به هدف خود یعنی پیروزی در جبهه جنگ نرم و رسیدن به قله افتخار برسیم.

رمضانیان از پیوند آموزش و پرورش با بسیج ابراز خرسندی کرد و گفت: این پیوند باید گسترش یابد و با دقت بیشتر و وقت گذاشتن و هدفمند کردن برنامه‌ها با آگاهی به سمت جمع‌آوری اطلاعات برویم تا بدانیم و آگاه باشیم دشمن چه امکانات و چه نقشه‌هایی مد نظر دارد و این کارها باید در اتاق فکری در پایگاه مهم انسان‌سازی همچون آموزش و پرورش صورت گیرد.

انتهای پیام/2464/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول