اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رزمندگان ایرانی در مقابل 45 کشور ایستادند

صدفی: ملت ایران 2888 روز در برابر متجاوزان مقاومت کردند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ملت ایران 2 هزار و 888 روز در برابر متجاوزان بعثی مقاومت کردند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست متجاوزان عراقی بیفتد.

صدفی: ملت ایران 2888 روز در برابر متجاوزان مقاومت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مهدی صدفی در جشن ولادت حضرت امام علی (ع) با گرامیداشت این ایام اظهار داشت: یکی از برکات خداوند وجود ماه‌های رجب، شعبان و رمضان و همچنین وجود اهل بیت (ع) است که باید بیشتر قدر این برکات را بدانیم و از آن‌ها فیض معنوی لازم را ببریم.

وی با بیان اینکه دو عامل وجود دارد که موجب در امان ماندن انسان‌ها از عذاب الهی می‌شود، افزود: وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) و استغفار کردن از جمله این عوامل است که باید بیش از پیش سیره نبوی، علوی و فاطمی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

صدفی با گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: هنگامی که لشکریان بعث عراق به خاک ایران حمله کردند، قصد داشتند سه روزه مناطق خرمشهر و آبادان را تصرف کنند و هفت روزه نیز با تصرف پایتخت زمینه سقوط نظام ما را فراهم کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: اما ملت ایران 2 هزار و 888 روز در برابر متجاوزان بعثی مقاومت کردند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشور به دست آن‌ها بیفتد.

وی بیان داشت: عملیات بیت‌المقدس در 31 سال پیش طی چهار مرحله انجام شد که مرحله چهارم آن سوم خرداد ماه و همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) بود.

صدفی با بیان اینکه رزمندگان ایرانی در مقابل 45 کشور ایستادند و خرمشهر را آزاد کردند، عنوان کرد: در این عملیات 16 هزار و 500 نفر از لشکریان بعثی عراق کشته و مجروح و همچنین 19 هزار نفر اسیر شدند.

به گزارش فارس، جشن ولادت حضرت امام علی (ع) با برنامه‌های مختلفی از جمله سخنرانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، مولودی خوانی برادران کدخدایی، احمدی و خالصی در محل مسجد جامع شهر جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/2655/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول