اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:

اندیشه‌های ژرف امام‌ (ره) موجب بیداری، پایداری و مقاومت کشورهای آزادی‌خواه شد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اندیشه‌های ژرف امام‌ (ره) موجب بیداری، پایداری و مقاومت کشورهای آزادی‌خواه شد.

اندیشه‌های ژرف امام‌ (ره) موجب بیداری، پایداری و مقاومت کشورهای آزادی‌خواه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در سومین نشست کمیته برگزاری برنامه‌های 14 و 15 خرداد اظهار داشت: مردمی برگزار کردن برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) همواره مورد تاکید مسئولان است که باید خود مسئولان نیز در این برنامه‌ها حضوری پررنگ داشته باشند.

وی تصریح کرد: امام راحل حق بزرگی بر گردن تک تک ملت ایران دارد و برگزاری با شکوه برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی به نوعی تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های این عزیز است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امام درس جهاد، ایثار، شهادت، عشق به خدا، تعلیم و تربیت، مجاهدت در راه حق، دفاع از فلسطین محروم، دفاع در برابر زورگویان و دفاع از مکتب اهل بیت(ع) را به ما آموخت و همه ما باید قدردان آن بزرگوار باشیم.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه برنامه‌های ارتحال امام و نهضت خونین 15 خرداد باید از انعکاس استانی و ملی و بین‌المللی برخوردار باشد، خاطر نشان ساخت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید حضوری آگاهانه در کنار مردم داشته باشند و روحیه امید را در بین مردم زنده کنند.

دری ‌نجف‌آبادی امام خمینی را احیاگر اسلام دانست و ادامه داد: مردم ایران اسلامی برای اسلام انقلاب کردند، انقلاب ایران از نهضت امام حسین(ع) در کربلا نشات گرفت و با رهبری حسین گونه امام خمینی(ره) راه به سر منزل مقصود برد.

وی گفت: بدون شک امروز اندیشه‌های ژرف بنیانگذار جمهوری اسلامی موجب بیداری، پایداری و مقاومت کشورهای آزادی‌خواه شده است به طوری که تحولات منطقه و دگرگونی‌های اخیر در جهان نشات گرفته از اندیشه‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه اراک اطاعت و تبعیت از مقام ولایت، در صحنه بودن و تبیین اندیشه‌های امام(ره) را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و ادامه داد: خدمات ارزنده امام راحل باید برای نسل‌های بعد بازگو شود و جوانان باید به خوبی با اندیشه‌های امام آشنا شوند.

دری ‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: حضور مردم همیشه در صحنه در پای صندوق‌های اخذ رای بدون شک موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز از تدارک 50 عنوان برنامه به مناسبت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در سراسر استان مرکزی خبر داد و گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های بیست ‌و ‌چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) کمیته‌های ستاد ارتحال تشکیل و برنامه‌‌های خود را تدوین کرده است.

حجت‌الاسلام عباس هاشمی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و جلسات هم‌اندیشی، اعزام مبلغ، سخنرانی پیرامون شخصیت امام، تبلیغات و تزیینات شهری، توزیع بسته‌های فرهنگی، چاپ بروشور و تراکت و برگزاری دو ویژه برنامه در اراک و خمین را از برنامه‌های پیش‌بینی شده عنوان کرد.

انتهای پیام/87005/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول