اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد

تألیف 14 اثر در بحث اقتصاد مقاومتی در کردستان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از تالیف 14 اثر در بحث اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد.

تألیف 14 اثر در بحث اقتصاد مقاومتی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی پیش از ظهر امروز در سمینار توسعه عمرانی کردستان در سنندج به نامگذاری‌ سال‌های مختلف توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: معظم‌له براساس یک فلسفه و پیش‌بینی که نسبت به تهدیدات داخلی و خارجی داشتند اقدام به نامگذاری‌ سال‌ها کرده‌اند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال 87 را به عنوان نوآوری و شکوفایی، سال 88 اصلاح الگوی مصرف، سال 89 همت مضاعف و کار مضاعف، سال 90 جهاد اقتصادی، سال 91 تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و امسال را نیز با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به زیبایی تهدیدات دشمن را در این چند سال اخیر با نامگذاری سال‌ها مهندسی کردند و افق روشنی را نسبت به وظایف ما در مقابل تهدیدات دشمن قرار دادند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: مسئولان نظام باید نسبت به دوراندیشی رهبر معظم انقلاب پاسخگو باشند.

حسینی با بیان اینکه حماسه کاری معمولی و ساده نیست بلکه امر فوق‌العاده مهم و اساسی است، تصریح کرد: حماسه حرکت در مسیری ناهموار برای ایستادگی در مقابل تهدیدات دشمن به ویژه در حوزه اقتصادی است.

وی تجلی حماسه سیاسی را در انتخابات پیش‌رو در کشور دانست و اظهار کرد: ملت ایران به خوبی به نقش انتخابات در مسائل سیاسی و اقتصادی جامعه آگاهی دارند و بدون شک با حضور حداکثری مردم شاهد تبلور تجلی حماسه سیاسی در 24 خرداد‌ماه جاری خواهیم بود.

این مسئول اضافه کرد: تحریم‌های اقتصادی آخرین حربه دشمن برای شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: دشمن از اقتصاد به عنوان سلاح براندازی ایران اسلامی استفاده می‌کند و این همان روشی بوده که در گذشته نیز در مورد کشورهای زیادی به کار گرفته شده است.

حسینی ادامه داد: در طول تاریخ آمریکای جنایتکار بیشترین استفاده را از روش مذکور علیه کشورهای مختلف کرده است.

وی تصریح کرد: کشور ما اکنون در صحنه نبرد اقتصادی با آمریکا قرار دارد و باید با تمام نیرو و خلق حماسه اقتصادی به مقابله با دشمن بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه اکنون آمریکا در سراشیبی سقوط قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: حضور و ورود این کشور استکباری در مرحله تاکتیکی نبرد با عراق، افغانستان و سوریه نشان از سقوط آن دارد.

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: آمریکا در حال حاضر با تصمیمات اجرایی‌اش فاصله زیادی دارد و توانمندی‌‌هایش در حد یک کشور کوچک تنزل پیدا کرده است.

حسینی اظهار کرد: امروز بدهی‌های آمریکا به بیش از 16 تریلیون دلار رسیده که این امر به معنای ورشکستگی کامل اقتصادی این کشور است.

به گفته وی، رشد اقتصادی آمریکا منفی و نزدیک به صفر بود که این امر نشان‌دهنده این است که آمریکا برای نجات خودش باید وارد نبرد اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران شود.

وی رشد اقتصادی در ایران را مثبت ذکر کرد و افزود: رشد اقتصادی کشور با وجود تحریم‌ها نسبت به آمریکا و اروپا در جایگاه ارزشمندی قرار دارد.

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه ذخایر 100 میلیون دلاری ارزی ایران ارزشمند است، اضافه کرد: توسعه روزافزون زیرساخت‌های کشور در بحث عمرانی و افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی نشان از پیشرفت ایران در صحنه نبرد اقتصادی دارد.

حسینی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را استراتژی کشور در مقابله با تحریم دشمن اعلام کردند، گفت: بعضی از افراد در کشور اقتصاد مقاومتی را سیاسی کردند.

وی الگوی مصرف، استفاده از کالاهای ایرانی و تلاش مضاعف و خودباوری را از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و ادامه داد: رهبری یکی از ویژگی‌های مدیر موفق را انجام کارهای کارشناسی و درازمدت دانسته‌اند.

این مسئول تصریح کرد: 14 مولفه در بحث اقتصاد مقاومتی در کردستان به ویژه در حوزه کشاورزی توسط سپاه استان تالیف شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان گفت: سپاه در این 14 حوزه آمادگی کمک و یاری رساندن به ادارات و  دستگاه‌های حوزه اقتصادی را در استان دارد.

انتهای پیام/79003/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول