اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

راه جهاد با حماسه ادامه می‌یابد/ پیشرفت‌های نظام نتیجه مقاومت است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: راه جهاد با حماسه ادامه می‌یابد.

راه جهاد با حماسه ادامه می‌یابد/ پیشرفت‌های نظام نتیجه مقاومت است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شعار سال تببین نقشه راهی است که مقام معظم رهبری هر ساله با نامگذاری سال‌های مختلف دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی به عنوان خدمتگزاران مردم وظیفه دارند تاکیدات مقام معظم رهبری را به عنوان نقشه راه مورد توجه قرار دهند، افزود: برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی باید مردم و مسئولان در صحنه باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان همواره تلاش می‌کنند مردم ایران در صحنه حضور نداشته باشند، خاطرنشان کرد: بیش از 30 سال است که دشمن تلاش می‌کند بیداری اسلامی اتفاق نیفتد اما بیداری اسلامی شکل گرفته و صدور یافته است.

وی راه نجات جامعه اسلامی را از توطئه‌های دشمنان خلق حماسه دانست و گفت: هر جا نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است، نتایج مطلوبی کسب شده است.

*ایستادگی نتیجه می‌دهد

آیت‌الله خاتمی ایمان به خدا، رسول‌الله و جهاد فی سبیل‌الله را از راه‌های خلق حماسه عنوان کرد و افزود: اگر ایستادگی کنیم، نتیجه می‌گیریم.

وی اقتصاد و سیاست را مکمل هم دانست و گفت: سیاسی‌ترین تصمیم‌گیری اقتصادی‌ترین عملکرد را به دنبال دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان یادآور شد: کشوری که از نظر اقتصادی قوی باشد می‌تواند از سیاست قوی نیز برخوردار شود.

وی با بیان اینکه تجلی حماسه سیاسی در انتخابات است، خاطرنشان کرد: با ایستادگی بر مواضع نظام جمهوری اسلامی یک یا حسین دیگر بیشتر به موفقیت راهی نمانده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و تکنولوژی تصریح کرد: پیشرفت‌های فضایی، نظامی و ساخت جنگنده‌های فوق پیشرفته از نتایج مقاومت ملت ایران در برابر زورگویی‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف در شرایط عادی به این زودی‌ها محقق نمی‌شد، افزود: تحریم‌های دشمنان نتوانسته عزم ملت ایران را برای ادامه راه سست کند.

*دفاع مقدس چراغ راهنمای مقاومت است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه باید راه جهاد را با حماسه ادامه دهیم، یادآور شد: باید با الهام از دوران دفاع مقدس همچنان به مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان ادامه دهیم.

وی بر ضرورت تقویت روحیه امید، تحرک و امیدواری در جامعه تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود در سال حماسه سیاسی و اقتصادی گام‌های مطلوبی برای توسعه کشور برداشته شود.

انتهای پیام/73003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول