اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی:

توجه به اقتصاد مقاومتی لازمه حرکت رو به رشد است

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی رونق و تقویت تولید ملی، کاهش وابستگی بودجه و توجه به اقتصاد مقاومتی را لازمه حرکت رو به جلو برشمرد.

توجه به اقتصاد مقاومتی لازمه حرکت رو به رشد است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا دیزج‌نژاد شنبه شب در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: برای نیل به اهداف تعیین شده در زمینه‌های مختلف، باید به رونق و تقویت تولید ملی، کاهش وابستگی بودجه و توجه به اقتصاد مقاومتی بیش‌تر توجه شود چرا که این موارد لازمه حرکت رو به جلو هستند.

وی تصریح کرد: تمام این موارد باید توسط مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌هایی که به نوعی با موضوع اقتصاد مرتبط هستند قرار گیرد.

دیزج‌نژاد خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات شد و افزود: بدون شک مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای مقبولیت نظام را به جهانیان نشان می‌دهند.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه کیفی سازی تولیدات می‌تواند ما را در زمینه اقتصادی به موفقیت‌های بی‌شماری برساند، خواستار بهبود کیفیت کالاهای تولیدی شد و گفت: واحدهای تولیدی برای اینکه بتوانند قدرت رقابت‌پذیری در بازارهای بین‌المللی را داشته باشند باید به کیفی سازی تولیدات خود توجه کنند.

دیزج نژاد اعلام کرد: با توجه به حمایت‌هایی که توسط دولت در سال‌های گذشته از واحدهای تولیدی شد، شاهد روند رو به بهبود وضعیت اقتصادی و سرمایه‌ در گردش واحدها هستیم.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول