اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:

شهدای ورزشکار شناسایی و معرفی می‌شوند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: این بنیاد برنامه‌ای را دنبال می‌کند که به واسطه آن شهدای ورزشکار شناسایی و به جامعه معرفی می‌شوند.

شهدای ورزشکار شناسایی و معرفی می‌شوند

مهدی ابوالحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلفی از سوی این بنیاد به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و تولد حضرت علی (ع) اظهار داشت: در بخش ورزش، امروز همایش پیاده‌روی و راهپیمایی سربازان وظیفه از سه مسیر به سمت مصلای شهر کرمان برگزار شد.

وی افزود: در مسیر شماره یک، سربازان مرکز 05 کرمان شهید اشرف گنجویی با پیمودن مسافت میدان شهدا تا مصلای شهر کرمان خود را به خیل نمازگزاران نماز جمعه و جشن میلاد حضرت علی (ع) رساندند.

ابوالحسنی تصریح کرد: در مسیر شماره دو سربازان مرکز آموزش شهید باهنر نیروی انتظامی، مسیر میدان آزادی تا مصلای شهر کرمان را طی کرده و خود را به جمع حضار در جشن مصلای شهر رسانده و در مسیر شماره سه نیز ورزشکاران کرمانی با حضور در چهار راه ولی عصر(عج) خود را به مصلای شهر کرمان رسانده و در این جشن بزرگ شرکت کردند.

ابوالحسنی به ورزشکار بودن بسیاری از شهدا و بزرگان دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: شهیدانی همچون سلیمی‌کیا، سیدرضا ایرانمنش، حمید ضیا، پذیرفته و یونس زنگی‌آبادی در رشته‌های مختلفی همچون کاراته، فوتبال ، شنا و ورزش زورخانه‌ای فعالیت داشتند.

وی تصریح کرد: بسیاری از شهدا به واسطه جوانی و سن و سال کم، به ورزش گرایش داشتند و آن را یک ابزار برای سلامت جسم می‌دانستند، البته بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کرمان به تازگی برنامه‌ای را دنبال می‌کند که به واسطه آن شهدای ورزشکار شناسایی و به جامعه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/80011/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول