اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان خبر داد

کسب مقام دوم توسط ورزشکاران تویسرکان در مسابقات انتخابی ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به کسب مقام دومی ابوالفضل چهاردولی کشتی‌گیر وزن 55 کیلویی در مسابقات انتخابی ملی کشتی جوانان مازندران گفت: سمیه قمری رزمی‌کار تویسرکان در سبک گویی‌نام مقام دوم کشوری را کسب کرد.

کسب مقام دوم توسط ورزشکاران تویسرکان در مسابقات انتخابی ملی

کیانوش سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه موفقیت انسان در گرو سلامت آن است، اظهار داشت: بشر برای اینکه بتواند به اهداف تعیین شده و مورد نظر خود برسد، باید هم از لحاظ جسمی و از لحاظ روحی از سلامتی کامل برخوردار باشد.

 وی با بیان اینکه ورزش مهم‌ترین عامل برای سالم بودن و آسایش و آرامش زندگی کردن در کنار عنصرهای دیگر نظیر تغذیه درست و مفید است، افزود: ورزش ضمن تقویت بدن، فرد را از ناهنجاری‌ها روحی و روانی حفظ می‌کند و هم زمینه‌ساز تفریحی رقابتی سالم را در بین افراد فراهم می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: جوانان، نوجوانان و پیشکسوتان در عرصه ورزش تویسرکان در رشته‌های ورزشی در سطوح مختلف رقابت‌ها ملی و حتی در عرصه‌های بین‌المللی دارای جایگاه خوب و ارزشمندی هستند.

وی با تأکید بر اینکه در شهرستان تویسرکان در حوزه ورزش استعدادهای درخشان و بسیار خلاقی وجود دارد، تصریح کرد: ورزشکاران ما هر ساله با حضور فعالانه و اثرگذار خود در جامعه ورزشی، با کسب مدال و رتبه‌های برترمسابقات این مهم را بر همگان تا‌کنون ثابت کرده‌اند.

سلیمانی با اشاره به اینکه ورزشکاران ما در رده‌های سنی مختلف با افتخار‌آفرینی در عرصه ورزش ‌دارای سابقه درخشانی هستند، گفت: اردیبهشت‌ماه سال جاری ورزشکاران تویسرکانی در دو رشته ورزشی توانستند حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

وی در ادامه از حضور دو کشتی‌گیر جوان تویسرکانی در رقابت مسابقات کشوری انتخابی نهایی تیم ملی جوانان خبر داد و اذعان کرد: مسابقات کشوری انتخابی نهایی تیم ملی کشتی جوانان به میزبانی استان مازندران در شهرستان رستم‌کلا برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به اینکه ابوالفضل چهاردولی و رضا اسدی‌جویباری در این مسابقات حضور داشتند، ابراز داشت: رضا اسدی‌جویباری در وزن 60 کیلو در رقابت با گروه خود رتبه پنجم مسابقات انتخابی نهایی تیم ملی کشتی جوانان را از آن خود کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات از تاریخ 26 تا 28 اردیبهشت‌ماه از کسب مقام سوم کشوری در مسابقات کشوری انتخابی نهایی تیم ملی کشتی جوانان در رستم‌کلا توسط ابوالفضل چهاردولی در وزن 55 کیلو خبر داد.

سلیمانی از کسب مقام کشوری دیگری توسط بانوان خطه تویسرکان خبر داد و گفت: سمیه قمری ورزشکار رزمی‌کار این شهرستان عنوان دوم مسابقات انتخابی کشوری گویی‌نام ( زیرمجموعه سبک‌های رزمی ) را با تلاشی هوشمندانه در مقابل رقبایی خود از دیگر شهرهای کشور به خود اختصاص داد.

وی افزود: به احتمال زیاد سمیه قمری، رزمی‌کار تویسرکان در ورزش گویی‌نام برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه دعوت خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان سمیه قمری را مربی رشته‌ ورزشی رزمی با سابقه کاری 15 سال و حضوری موفق در عرصه ورزش معرفی کرد.

وی در ادامه در خصوص بخشی از برنامه این نهاد در شهرستان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز کارگر این نهاد از ورزشکار فعال کارگر عسگر تکلو تقدیر شد.

سلیمانی با اشاره به برنامه‌های متنوع و جذاب ورزشی در هفته زن، افزود: مسابقات ورزشی و دیگر برنامه‌های فرهنگی نشاط‌آور به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س) در سطح شهرستان با حضور بانوان برگزار شد.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول