اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی:

مدیر روابط عمومی باید 3 ضلع مدیر، مردم و کارکنان را بهم وصل کند

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: توان و ظرفیت مدیر روابط عمومی این است که بتواند سه ضلع مدیر، مردم و کارکنان را به هم وصل کند.

مدیر روابط عمومی باید 3 ضلع مدیر، مردم و کارکنان را بهم وصل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محسن شکرنیا  امروز در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: با یک بررسی اجمالی از پیشینه تشکیل واحد‌های روابط عمومی در جهان به این واقعیت پی می‌بریم که فن و حرفه روابط عمومی از بابت ماهیت و کارکرد غرائب خیلی زیادی با رسانه دارد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی هنر به کارگیری خردمندانه رسانه در نفوذ و اداره افکار عمومی بوده، اظهار داشت: محور کار روابط عمومی فعالیت رسانه‌ای بوده و یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین وظایف مدیران روابط عمومی ارتباط صحیح و اندیشمندانه به رسانه‌های جمعی است.

شکرنیا گفت: مدیران روابط عمومی در دستگاه‌هایی که در آنجا مشغول خدمت هستند از اعتماد قابل توجهی برخوردار بوده و ویترین مجموعه هستند و وقتی به ویترین نگاه می کنیم پی می‌بریم که در داخل چه خبر است.

وی در عین حال افزود: خیلی از افراد می‌گویند توفیق و موفقیت مدیران روابط عمومی نمایانگر توفیق و موفقیت رئیس و آن تشکیلات است.

شکرنیا به مولفه‌های انجام این مسئولیت خطیر اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها وکیل مدافع سازمانشان در بیرون و مدعی‌العموم در داخل سازمان هستند.

وی اضافه کرد: یکی از جاهایی که آسیب‌‌ و آفت‌های مجموعه را بالا می‌برد عدم اطلاع از افکار عمومی و محیط پیرامون است.

شکرنیا به مشکل اصلی روابط عمومی در رابطه با انجام مسئولیت‌شان اشاره کرد و افزود: مدیران روابط عمومی در توجه به سه ضلع مدیر، مردم و کارکنان دچار سختی بوده و معمولا روابط عمومی‌ها بیشتر یک ضلع یعنی ضلع مدیریت را مورد نظر قرار می دهند این در حالی است که توان و ظرفیت مدیر روابط عمومی این است که سه ضلع را به هم وصل کند.

وی در عین حال بیان کرد: اگر مدیر روابط عمومی خوب عمل نکند در واقع به دنبال تشکیل مثلثی با یک ضلع بوده و سعی می‌کند فقط مدیرش را قانع کند.

انتهای پیام/61001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول